AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Skrevet 4. mars Likte du denne såpeserien? Hvilke karakterer var dine favoritter? Anonymkode: 28d89...e08
Gjest Ramsay Street Skrevet 4. mars #2 Skrevet 4. mars Nei, jeg likte den ikke. Trist som faen. Jeg likte Familiesagaen de syv søstre bedre
male32 Skrevet 6. mars #3 Skrevet 6. mars Elsket Hotel Cæsar de første sesongene. Dessverre tapte serien seg og ble gradvis dårlige for hver sesong. Familiesagaen De syv søstre savner jeg. Skulle ønske de kunne legge ut serien på TV2 Play. 1
Gjest Ramsay Street Skrevet 6. mars #4 Skrevet 6. mars male32 skrev (3 timer siden): Familiesagaen De syv søstre savner jeg. Skulle ønske de kunne legge ut serien på TV2 Play. Dette! Rart at TV2 Play ikke har den serien når de har alt av det Cæsar-mølet.
AnonymBruker Skrevet 6. mars #5 Skrevet 6. mars Ramsay Street skrev (8 minutter siden): Dette! Rart at TV2 Play ikke har den serien når de har alt av det Cæsar-mølet. HC er ikke møl.. Anonymkode: 1d0d2...788
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2026 den 17.33): Likte du denne såpeserien? Hvilke karakterer var dine favoritter? Anonymkode: 28d89...e08 Veldig bra serie! Svein Anonymkode: 1d0d2...788
Gjest Ramsay Street Skrevet 6. mars #8 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): HC er ikke møl.. Anonymkode: 1d0d2...788 Vel, du har din mening og jeg har min. Smaken er som baken, er det jo noe som heter...
AnonymBruker Skrevet 6. mars #9 Skrevet 6. mars Ramsay Street skrev (Akkurat nå): Vel, du har din mening og jeg har min. Smaken er som baken, er det jo noe som heter... Jepp Anonymkode: 1d0d2...788
AnonymBruker Skrevet 12. mars #11 Skrevet 12. mars Mye interessant med denne serien, men det var en ganske jævlig serie ofte. Mye urettferdigheter. Anonymkode: 2c035...f16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå