AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Skrevet 4. mars Slutt å dele ut diagnoser i øst og vest. Anonymkode: b9f2b...7ee 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #4 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Slutt å dele ut diagnoser i øst og vest. Anonymkode: b9f2b...7ee Ingen har nevnt diagnoser. Les på nytt Anonymkode: 1538c...43a 1
Nooni Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars Det er et statistisk spørsmål ingen av oss her inne kan besvare så fremt man ikke er forsker.
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Skrevet 4. mars Gjelder kvinnelige sjefer også Anonymkode: f900d...c8b 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars #7 Skrevet 4. mars Har hatt en kvinnelig sjef med de trekkene. Har også hatt flere sjefer uten. Anonymkode: 39418...074 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars #8 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): . Anonymkode: 1538c...43a Hvorfor sier du det? Anonymkode: b0df6...5e2
AnonymBruker Skrevet 4. mars #9 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hatt en kvinnelig sjef med de trekkene. Har også hatt flere sjefer uten. Anonymkode: 39418...074 Min verste sjef var dame. Hun var en heks! Det rare var at vi var så gode kollegaer, men en dag så bare snudde hun totalt! Det var et sjokk. Fant ut fra tidligere ansatte at hun hadde snudd slik mot fler. Ble varselsak og kaos. Jeg fikk heldigvis ny jobb i en annen butikk i området. Slapp å se den heksa igjen. Viste seg st hun hadde hatt samme type varselsak mot seg hos fler tidligere arbeidsgivere… Gammel dame vond og vende! Anonymkode: fd966...71b 1
Potetferie Skrevet 4. mars #10 Skrevet 4. mars Jeg har en sjef som er litt slik. Vi snakker null følelser, ovenfra og ned-holdning, frekk i munnen. Barna hans er også frekke og usmakelige. Har tre sjefer totalt, 2 menn og 1 kvinne. Den andre mannen er ok og egentlig skikkelig gøyal. Men likevel ikke lett å få gehør for problemer etc. Kvinnen er øverste leder og er ganske ovenfra og ned hun også. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #11 Skrevet 4. mars Et flertall av mennesker har narsissistiske trekk. Vi er designet ganske selvopptatte. Derfra til så omfattende at det tilsier en diagnose, er det selvsagt en lang vei. Menn har generelt - på gruppenivå - noen flere "antisosiale" trekk enn kvinner. Anonymkode: df96f...a41 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #12 Skrevet 4. mars Jeg har en mannlig sjef, og han er myk som en bamse. Anonymkode: 954fc...6f8 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #13 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har en mannlig sjef, og han er myk som en bamse. Anonymkode: 954fc...6f8 Koser du med sjefen? Anonymkode: b8295...904
AnonymBruker Skrevet 4. mars #14 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Koser du med sjefen? Anonymkode: b8295...904 Hehe, nei. Å si at noen er "myk som en bamse" betyr bare at vedkommende er snill og omsorgsfull - altså ikke narsissistisk. Anonymkode: 954fc...6f8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #15 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2026 den 15.56): . Anonymkode: 1538c...43a Nei Anonymkode: c26c9...481
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå