AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Skrevet 4. mars Hei. Jeg lurer på om jeg vil ha problemer med å finne meg noen og hvor jeg bør legge lista... Jeg er skilt, 35 år og har to barn. Holder på med jobb og utdanning. Er fornøyd med utseendet, er frisk, trener når jeg har tid og er passe slank. Dog ganske naturlig. Men jeg er som sagt skilt og har litt bagasje. Jeg liker ikke fysisk kontakt noe særlig pga dårlige erfaringer med det fra tidligere. Jeg sliter veldig med samleie og seksuelt samspill generelt og aner ikke hvordan å flørte. Jeg liker ikke å kysse eller noe sånt ... Alt dette må komme naturlig og på eget initiativ for det der kan ta tid. Føler jeg det minste press så blokkerer jeg meg ut. Føler at verdien min synker jo mer jeg gir av meg selv når det kommer til intimitet. Jeg vil bare ha en snill mann. Helst med barn. Og en fin familie. Jeg er veldig familiekjær og liker å få besøk og lage mat til dem, liker å varte opp mannen min og det er mye kjærlighet i dessert og matretter. . Er generelt snill, høflig og liker å ikke være så høytidelig. Er relativt økonomisk smart,.. kan godt kjøpe mange nødvendigheter på temu, men betaler med glede for overpriset kaffe. Jeg er redd for å åpne meg for tidlig for har inntrykk av at sex og sånt er veldig viktig for alle, samtidig vil jeg ikke lure noen. Er ikke aseksuell, men er ikke langt unna. Hvordan bør jeg forholde meg til dette temaet ? Anonymkode: cf500...6b6
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars Du sier du ikke liker verken fysisk kontakt, kyssing eller sex. Disse tingene er jo grunnsteinene i et forhold, særlig i starten når man er nyforelsket. Jeg kan ikke skjønne at du skal kunne finne deg noe annet enn et vennskap og samarbeid om familien AS med dette som utgangspunkt. Jeg tenker du bør få profesjonell hjelp med å jobbe gjennom problemene dine før du er klar for et nytt forhold. Anonymkode: 41efd...991 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars Burde du ikke heller fokusere på å bearbeide de gamle opplevelsene dine godt nok, slik at du faktisk er klar for et forhold med alt det innebærer? Sånt tar gjerne lang tid, tålmodighet og mye prøving og feiling med tanke på metoder. Selv tok jeg meg en pause fra menn, dating og forhold i ca. 10 år, fordi jeg ikke var klar for det. Nå sitter jeg her med en helt fantastisk mann. Anonymkode: d75da...22c 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars Nåløyet er smalt dersom du egentlig ønsker en aseksuell familiefar. Jeg ville investert i psykolog. Anonymkode: a58ea...99d 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars #6 Skrevet 7. mars Skulle ikke du fikse bagasje før dette var tema? Anonymkode: 6518f...dc1 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars #7 Skrevet 7. mars Syns ikke man skal overtenke for mye i forkant - prøv å treff en hyggelig mann som du liker og føler trygghet rundt, og ta det derfra. Anonymkode: 6555e...7e5 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #8 Skrevet 7. mars Slike menn er som regel godt gift og kommer til å være det til dem blir enkemann eller kvinnen går forde det er "kjedelig". Anonymkode: d3356...cea
AnonymBruker Skrevet 7. mars #9 Skrevet 7. mars Jeg tror du må fikse problemene dine før du leter etter en mann. Du vil ikke lykkes med et forhold hvis du tror at mannen bare skal akseptere «særhetene» dine. Anonymkode: 456e5...f97 1 2
Runnah Skrevet 7. mars #10 Skrevet 7. mars Ikke klar for et forhold, blir i hvert fall svært vanskelig å finne en mann som ønsker dette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå