Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk først 3k til gode utbetalt, måtte endre noe på skattemeldingen og skal få ca også få 2400 igjen, står under mine krav og betalinger.  Kommer de på onsdag mon tro?

Anonymkode: 54450...048

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med folk og onsdag?

Anonymkode: 30f97...653

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er det med folk og onsdag?

Fordi pengene kommer som regel på onsdag, det gjelder i hvertfall veldig mange her inne og folk jeg kjenner i det virkelige liv. Bortsett fra noen få her inne som sier de absolutt ikke fikk på en onsdag men ikke sier hvilken dag de da fikk på 😆

Anonymkode: eeecb...775

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fordi pengene kommer som regel på onsdag, det gjelder i hvertfall veldig mange her inne og folk jeg kjenner i det virkelige liv. Bortsett fra noen få her inne som sier de absolutt ikke fikk på en onsdag men ikke sier hvilken dag de da fikk på 😆

Vet ikke hvordan det er i år da jeg fremdeles venter, på eget skatteoppgjør, men de tre siste årene har jeg selv fått:

2025: 14.05 - Onsdag

2024: 24.04 - Onsdag

2023: 12.04 - Onsdag

Interessant. Har aldri tenkt over det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Driter du? Ser sånn ut på uttrykket i fjeset ditt. 

Anonymkode: b4c70...cce

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vet ikke hvordan det er i år da jeg fremdeles venter, på eget skatteoppgjør, men de tre siste årene har jeg selv fått:

2025: 14.05 - Onsdag

2024: 24.04 - Onsdag

2023: 12.04 - Onsdag

Interessant. Har aldri tenkt over det. 

Jeg har og kun fått på onsdag de siste 7 årene. Merkelig hvis det skulle være helt tilfeldig liksom. 

Anonymkode: fb038...f15

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har og kun fått på onsdag de siste 7 årene. Merkelig hvis det skulle være helt tilfeldig liksom. 

Anonymkode: fb038...f15

Det er tydelig at onsdag er en typ oppsamlingsdag, det noen av oss protesterer på er at det utelukkende er onsdag som gjelder, for det stemmer ikke. Jeg fikk en annen dag enn onsdag i fjor og flere andre sier de har fått andre dager. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det er tydelig at onsdag er en typ oppsamlingsdag, det noen av oss protesterer på er at det utelukkende er onsdag som gjelder, for det stemmer ikke. Jeg fikk en annen dag enn onsdag i fjor og flere andre sier de har fått andre dager. 

Men du klarer likevel ikke å si hvilken dag du fikk 😂

Anonymkode: 4493b...da1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er VELDIG enkelt å logge inn på ‘mine krav’ for å sjekke hvilken dag du fikk de på i fjor. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men du klarer likevel ikke å si hvilken dag du fikk 😂

Anonymkode: 4493b...da1

Jeg har skrevet det tidligere i tråden da jeg sjekket og nå husker jeg dessverre ikke. Gidder ikke å sjekke igjen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har skrevet det tidligere i tråden da jeg sjekket og nå husker jeg dessverre ikke. Gidder ikke å sjekke igjen.

Pics or it didn't happen. 

Anonymkode: 7a7a1...1ea

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.4.2026 den 10.08):

Driter du? Ser sånn ut på uttrykket i fjeset ditt. 

Wow så smart kommentar 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.4.2026 den 11.24):

Hahaha husker ikke. Yeah right 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Pics or it didn't happen. 

Anonymkode: 7a7a1...1ea

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hahaha husker ikke. Yeah right 😂

Det er bare å bla bakover i tråden, jeg har skrevet det. 😘 Bryr meg ikke så hardt om du tror meg eller ikke heller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2026 den 13.13):

Ja det vet man jo 🤭 men kanskje greit å vite når det forfaller likevel da. Men ja, man vet jo det! 

Anonymkode: 6f838...4f2

Forfallsdatoene er vel kjent? Uansett er det lurt å betale før 1.juni. det er gjerne før fakturaen kommer

Anonymkode: 21ee4...d22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...