Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, jeg fikk tilbake fra et tidligere år som nå var rettet. 

Igjen på en onsdag gitt 😁 

Jaja, alltid hyggelig med litt penger. 

Anonymkode: a384b...7db

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, selvfølgelig er det ok, jeg skrev vel ikke noe annet? Det handler bare om mine fordommer.

Anonymkode: 9eb8b...498

Jeg skal ikke shoppe for pengene, men husker tilbake til tidligere år. Da var det den ene sjansen i året på å kjøpe nye klær, møbler eller annet som måtte ha gått i stykker ila året. 

Man vet ofte ikke hva som ligger til grunn for andres avgjørelser, just saying. 

Anonymkode: a384b...7db

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du sjekket at det er riktig kontonr som står inne på skatteetaten? 😊

Anonymkode: 4493b...da1

Ja, de sto på konto 30 min etter jeg posta 🤭

Skrevet

Jeg skal heller ikke bruke pengene på shopping, men jeg har vært utålmodig 😅 jeg ønsket pengene fort slik at jeg kan få booket sommerferie til meg og barna ettersom jeg er alene med de. Og vil gjerne få booket før det blir svimlende dyrt. Hva folk bruker pengene sine på må være opp til hver enkelt. Veldig spesielt at noen faktisk har fordommer mot de som bruker sine egne penger på shopping 😂

• Liker 2
Skrevet

Pengene kom i dag her også, har overført dem til Sparekonto. Greit å øke bufferen med 10k. Kan absolutt ikke klage på det. 

Anonymkode: cb029...1e6

Skrevet

Dere som skriver at det kun er utbetaling på onsdager kan ta dere en bolle!!

Vet om flere som har fått det på andre ukedager.

• Liker 1
Skrevet

Ennå ikke noe endring på penger til gode:/ i fjor fikk jeg i mai og året der i juni 

Hadde vært fint å få det nå da vi skal bestille ferie etc

Skrevet

Jeg fikk skattemelding 10 mars, sendte inn med en gang. Står ingenting under penger tilgode eller under utbetaling. Hvorfor tar det så lang tid  

Anonymkode: 85120...0f3

• Nyttig 1
Skrevet

Leverte 16.mars, fikk pengene i dag.

Anonymkode: 4701f...d56

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg fikk skattemelding 10 mars, sendte inn med en gang. Står ingenting under penger tilgode eller under utbetaling. Hvorfor tar det så lang tid  

Har du fått stønad fra Nav? En etterbetaling?

Står det ingenting på din side om at "du kan få utbetaling før x.x.26"? 

Jeg har ikke fått opp noe på penger til gode eller utbetaling, ei heller mottatt oppgjør, men har fått opp en melding om at jeg kan få utbetalingen før 1.juli eller noe sånt. 

Anonymkode: 5f460...999

Skrevet

Noen som er gift med en som har fått baksmell, men likevel har fått skatteoppgjøret? 

Anonymkode: f81b9...1d7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du fått stønad fra Nav? En etterbetaling?

Står det ingenting på din side om at "du kan få utbetaling før x.x.26"? 

Jeg har ikke fått opp noe på penger til gode eller utbetaling, ei heller mottatt oppgjør, men har fått opp en melding om at jeg kan få utbetalingen før 1.juli eller noe sånt. 

Anonymkode: 5f460...999

Jo den meldingen har vel stått der hele tiden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.4.2026 den 11.38):

Mine står dessverre ikke med utbetalingsdato :( Irriterende. Ligger fortsatt bare under til gode...

Anonymkode: 49910...e7b

De kom likevel i dag selv om det stod slik i går kveld. Så da er det som flere har skrevet tidligere mulig å få de utbetalt selv om de kvelden før bare står under til gode og ikke står med utbetalingsdato. Så ikke mist håpet! Skatteoppgjøret har jeg fått i dag også på e-post. Så det kom etter pengene var utbetalt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg leverte skattemeldingen 11.3 og venter enda på utbetalingen av det jeg har til gode.. Tar ekstra tid i år, ja..

Anonymkode: 60008...6e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg leverte skattemeldingen 11.3 og venter enda på utbetalingen av det jeg har til gode.. Tar ekstra tid i år, ja..

Anonymkode: 60008...6e8

Jeg mener også at det tar ekstra tid i år. Men folk er uenig med meg. Jeg fikk pengene i dag, men jeg leverte skattemeldingen 10.03. Jeg sjekket når jeg fikk oppgjøret de andre årene og det har som regel gått 2 uker. Så jo, jeg mener de er sein i år 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De kom likevel i dag selv om det stod slik i går kveld. Så da er det som flere har skrevet tidligere mulig å få de utbetalt selv om de kvelden før bare står under til gode og ikke står med utbetalingsdato. Så ikke mist håpet! Skatteoppgjøret har jeg fått i dag også på e-post. Så det kom etter pengene var utbetalt.

Tipper det da også lå under utbetalinger 

Anonymkode: eeecb...775

Skrevet

Noen som har endringer og vedlegg som har fått melding om oppgjør?  Eller har hatt det tidligere år og vet hvor lang tid det tar? 
hadde en endring som økte tilbakebetalingen med 60 tusen. Måtte sende inn tre vedlegg under en post. 
nå er jeg redd jeg ikke får tilbake før etter ferien. 

Anonymkode: 4366e...5e4

Skrevet

Har sjekket utbetalingene mine for de tre siste årene og det har kommet senere og senere så her må jeg smøre meg med tålmodighet. Kanskje sommeren blir hyggelig 😅

Anonymkode: 30f97...653

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har sjekket utbetalingene mine for de tre siste årene og det har kommet senere og senere så her må jeg smøre meg med tålmodighet. Kanskje sommeren blir hyggelig 😅

Samme person: Jeg har også AAP og dette med etterbetalinger er visst en ting de må finne ut av. 
Vet ikke hvor komplisert det er å regne ut under 2k i etterbetalinger men det er ikke min sak, jeg bare venter jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme person: Jeg har også AAP og dette med etterbetalinger er visst en ting de må finne ut av. 
Vet ikke hvor komplisert det er å regne ut under 2k i etterbetalinger men det er ikke min sak, jeg bare venter jeg.

Det er ikke komplisert, og går sikkert nesten automatisk, men stopper antakelig bare opp litt i en eller annen kø som skal kjøre disse igjennom systemet.  Det er ikke som før, da saksbehandlere satt med regnemaskiner, blyant og papir for å beregne slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...