Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ny mandag nye muligheter for at meldingen min dukker opp...... 

images?q=tbn:ANd9GcRDFjxZRmc5TQxjtCD01wY

Anonymkode: 10737...547

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

til gode står under krav og utbetaling men ingen dato? når kommer de?

Anonymkode: 54c75...522

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ny mandag nye muligheter for at meldingen min dukker opp...... 

images?q=tbn:ANd9GcRDFjxZRmc5TQxjtCD01wY

Skatteetaten har garantert lagt oss for hat

Anonymkode: 03c9c...46b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skatteetaten har garantert lagt oss for hat

Ja, føler meg personlig oversett :sukk:

• Liker 2
Skrevet

Fikk skattemelding 10 mars. Ikke fått oppgjør. Ingenting enda som står under krav og utbetalinger. 🤔

Anonymkode: 85120...0f3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er et "hardt liv" å være pervo kapitalist siden jeg fant at han hadde skjulte kameraer i leiligheten jeg leier av han. Så jo, det er absolutt på sin plass å kalle han det jeg kalte han.

Det sier det meste om deg som menneske når alt du fikk ut av innlegget mitt er å være hårsår på vegne av en mann som sitter godt i det økonomisk.

jeg derimot har ingen problemer med å alltid ta side med de som sliter i samfunnet. Kommer aldri til å tråkke på sårbare mennesker.

Den dagen jeg har skatteoppgjøret klart, er nettopp den dagen jeg kan si opp leiekontrakten hos grisen. Jo før, jo bedre. Slik at jeg kan søke boliglån og flytte inn i noe som er mitt eget. 

Anonymkode: 4c17b...034

Hvorfor venter du på skatteoppgjøret? Anmeld til politiet, og flytt med en gang. Å kjøpe og overta bolig tar tid - lengre tid enn oppsigelsestiden. Flytt inn i annen leid bolig mens du leter etter noe å kjøpe. 
Du vet ikke noe om meg som menneske, så de kommentarene kan du spare deg. 

Anonymkode: e7ef5...131

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fikk skattemelding 10 mars. Ikke fått oppgjør. Ingenting enda som står under krav og utbetalinger. 🤔

Du er også på hatlista ser jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Inne på «krav og utbetalinger» står beløpet på «til gode». Får jeg de ila de neste dagene da tru?

Anonymkode: 9a913...d2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er også på hatlista ser jeg. 

Er der tydeligvis hvert år. 🤡 jeg har alltid fått skattemeldingen sent, men når jeg endelig får først, så stopper det der 🙈

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg fikk skattemeldingen idag. Fikk igjen noen tusen 🙂 

Noen som har fått tilgode pengene på konto? Hvor lang tid tar det? Håper jeg får dem før påske.

Anonymkode: c1453...ca0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg fikk skattemeldingen idag. Fikk igjen noen tusen 🙂 

Noen som har fått tilgode pengene på konto? Hvor lang tid tar det? Håper jeg får dem før påske.

Jeg fikk skattemeldingen tirsdag forrige uke, på fredag dukket summen opp under "mine krav og betalinger", men står fortsatt kr 0 under utbetalte beløp. Håper også jeg får før påske. Ble noen hundrelapper mer også, enn det stod i skattemeldingen selv om jeg ikke gjorde noen endringer. Renter? 🤔

• Liker 2
Skrevet
AC0608 skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk skattemeldingen tirsdag forrige uke, på fredag dukket summen opp under "mine krav og betalinger", men står fortsatt kr 0 under utbetalte beløp. Håper også jeg får før påske. Ble noen hundrelapper mer også, enn det stod i skattemeldingen selv om jeg ikke gjorde noen endringer. Renter? 🤔

Kjekt med penger igjen, jeg skal shoppe klær og sko til vår og sommeren 😅 Jeg tror det kan gå fort nå og få pengene på konto. De er i slutten av utsendingene.

Ifjor fikk jeg restskatt, kr 1000. Men når regningen kom ble det bare 700 kr.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjekt med penger igjen, jeg skal shoppe klær og sko til vår og sommeren 😅 Jeg tror det kan gå fort nå og få pengene på konto. De er i slutten av utsendingene.

Ifjor fikk jeg restskatt, kr 1000. Men når regningen kom ble det bare 700 kr.

Ja veldig godt med penger igjen. Fikk mye mer enn jeg trodde også. Skal sette mesteparten på sparing, men skal også unne meg noe nytt. 😍

• Liker 1
Skrevet

Fortsatt ingen skattemelding her, så tipper den kommer etterhvert. 

Har gjort en del endringer med boliglån (byttet bank, og betalt ned en del gjeld) så mulig den er tatt ut i kontroll..  😬 

Anonymkode: becfe...70c

Skrevet

ENDELIG kom den her i hus, fikk på likt med samboern 👏

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvor lang tid før utbetaling når det står under mine krav og betalinger?

Anonymkode: 54450...048

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2026 den 11.41):

Nei, men da kan man gjøre andre ting etter 12 eller beregne at det tar ekstra tid etter 12

Anonymkode: 17502...4bc

For min del er det etter 12 jeg ofte trenger tjenesten, ikke før.

Anonymkode: 21ee4...d22

Skrevet

dere som har penger til gode inne på krav og utbetalinger: dere får nok pengene på onsdag. 

Anonymkode: 4493b...da1

• Liker 2
Skrevet

Fikk skattemeldingen nå. Har vært veldig spent pga et uvanlig fjorår med lang sykemelding; så var bekymret for hvordan det ville slå ut.

Får 10k igjen. Er sjeleglad for at jeg ikke fikk restskatt. Har brukt så mye penger på medisiner og behandling som ikke har gått på frikort, så det har gått utover sparingen. 

Pengene skal rett inn på bufferkontoen som jeg holder på å bygge opp igjen

Jeg er så lettet at jeg kunne grått 

Anonymkode: bc56c...e79

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Fikk her i går, 80,000 kr igjen. Det er første gang.

Og ja, jeg er vel en "idiot" som låner penger til staten. Men jeg pleier gå i 0, nå er det antakeligvis fordi vi har byttet bolig og gjort noen kjøp som endrer gjelden min. Er medlåntaker på mannens lån, og billån står på meg. Var i ulønnet permisjon ifjor, og har ikke justert skatteprosenten. Synes likevel det var mer enn antatt...

Anonymkode: 76388...cbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...