AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:34 #481 Skrevet lørdag kl. 22:34 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor er det utrolig, når det er 3 millioner igjen å sende ut? Anonymkode: a6566...ea1 Derfor jeg la til det smilefjeset, litt ironisk, samtidig er 2,3 mill ganske mange så en av de burde vært til meg Anonymkode: 10737...547
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:36 #482 Skrevet lørdag kl. 22:36 I det minste kan det jo se ut som de er litt foran skjema hvis de har sendt ut så mange bare på en uke. Anonymkode: a6566...ea1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:44 #483 Skrevet lørdag kl. 22:44 AnonymBruker skrev (På 8.3.2026 den 0.40): Det er jo et av de dummeste økonomiske valgene du kan gjøre. Hadde du satt skattekortet ditt til f eks 10% hadde du hatt flere tusen til å investere eller hvis du ikke tørr det, hatt på høyrentekonto. Det fordrer jo at du skjønner at dette er penger du ikke skal bruke opp men det må maskinen forvente av voksne folk. Visp så hadde du hatt mange flere tusen kroner når oppgjøret kommer enn du har nå.. Anonymkode: 388a2...504 Jeg fikk omvendt. Må betale 20 k. Anonymkode: b83fe...c7b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:44 #484 Skrevet lørdag kl. 22:44 Ingen som fikk smell enn meg? Anonymkode: b83fe...c7b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:53 #485 Skrevet lørdag kl. 23:53 Høres jo ut som at man sitter med en svær gullgruve hvis man ikke samler opp penger til gode. Anonymkode: 5269e...047
Moira26 Skrevet i går, 00:27 #486 Skrevet i går, 00:27 Jeg ramlet inn i innboksen min ved en feil og der hadde jeg fått ny melding med beskjed om at skatteoppgjøret mitt var klart og den endelige summen jeg får tilbake. Den kom i går kveld. Men det står ikke noe under betalinger enda. 1
Tvist Skrevet 23 timer siden #487 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor er det utrolig, når det er 3 millioner igjen å sende ut? Anonymkode: a6566...ea1 Tror vel kanskje ikke at hele Norges befolknig skal få skattemelding. 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #488 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Summen min har kommet opp på utbetalinger nå, så tror og håper at jeg får pengene ved første utbetaling da. Har vel vært sånn tidligere, at når det er kommet under utbetaling - så ligger det klart? Anonymkode: 82643...86e Hei! Hvor fant du dette nå? Sidene var så veldig annerledes en i fjor så klarte ikke helt å navigere mer. Fikk skattemeldingen dag to, så tenkte jeg kunne sjekke om det lå noe der Anonymkode: 3fbf8...9b5
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #489 Skrevet 22 timer siden Grønnsaksvaffel skrev (På 14.3.2026 den 7.57): Så vanskelig er det ikke å beregne. Du kunne fått utbetalt neste 7000,- mer i måneden med litt innsats. Ikke meg du svarer men hva er det med folk som skriver slike uten å ane noe om situasjonen? Latterlig! Anonymkode: 32e3d...3bd 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #490 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ingen som fikk smell enn meg? Anonymkode: b83fe...c7b Nei, ingen. Anonymkode: f1988...210
Grønnsaksvaffel Skrevet 20 timer siden #491 Skrevet 20 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke meg du svarer men hva er det med folk som skriver slike uten å ane noe om situasjonen? Latterlig! Anonymkode: 32e3d...3bd Det er ikke vanskelig å beregne litt bedre selv om man har to jobber hvis man vil. Hva feiler folk som slensle slike spydige kommenterer som du gjør? Endret 20 timer siden av Grønnsaksvaffel
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #492 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nei, ingen. Anonymkode: f1988...210 Ingen som tør å legge ut hvor mye de fikk i smell🥴 Anonymkode: b83fe...c7b
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #493 Skrevet 20 timer siden Ikke fått skattemelding men får mye i smell, å da mener jeg mye mer enn 20 000. Anonymkode: 01ffb...017
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #494 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ingen som tør å legge ut hvor mye de fikk i smell🥴 Anonymkode: b83fe...c7b Eh det er mange som har lagt ut hva de har fått i smell. Anonymkode: eeecb...775
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #495 Skrevet 19 timer siden Tvist skrev (4 timer siden): Tror vel kanskje ikke at hele Norges befolknig skal få skattemelding. Det skal sendes ut 5,3 skattemeldinger totalt. https://www.skatteetaten.no/presse/nyhetsrommet/i-dag-gar-de-forste-skattemeldingene-ut---27-millioner-ligger-an-til-a-fa-penger-til-gode/ Anonymkode: a6566...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #496 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke fått skattemelding men får mye i smell, å da mener jeg mye mer enn 20 000. Anonymkode: 01ffb...017 Okei, pjoh. Jeg syntes 20k er mye😢 Anonymkode: b83fe...c7b
Perine Skrevet 18 timer siden #497 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det skal sendes ut 5,3 skattemeldinger totalt. https://www.skatteetaten.no/presse/nyhetsrommet/i-dag-gar-de-forste-skattemeldingene-ut---27-millioner-ligger-an-til-a-fa-penger-til-gode/ Anonymkode: a6566...ea1 I tillegg til alle skattemeldingene til norske, bosatte, så blir det også produsert skattemeldinger til alle gjestearbeiderne som har vært innom landet, så det blir jo et stort antall skattemeldinger i sum. 1
Tvist Skrevet 18 timer siden #498 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det skal sendes ut 5,3 skattemeldinger totalt. https://www.skatteetaten.no/presse/nyhetsrommet/i-dag-gar-de-forste-skattemeldingene-ut---27-millioner-ligger-an-til-a-fa-penger-til-gode/ Anonymkode: a6566...ea1 Overrskaet over at det er så mange. Står noe om enkeltmannsforetak, så kanskje det driver antallet opp? Jeg har ikke fått ennå.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #499 Skrevet 16 timer siden Om man sender inn skattemeldingen nå, når får man da skatteoppgjøret og pengene? Jeg finner bare at det står «kort tid etter», men hva er kort tid etter? Er det utbetalinger i hele tatt i mars eller kommer det først i april? Anonymkode: c95c2...00d
Fant80 Skrevet 16 timer siden #500 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Om man sender inn skattemeldingen nå, når får man da skatteoppgjøret og pengene? Jeg finner bare at det står «kort tid etter», men hva er kort tid etter? Er det utbetalinger i hele tatt i mars eller kommer det først i april? Anonymkode: c95c2...00d 18 mars starter visstnok utbetalingene. Det er en onsdag. Så er det sikkert hver onsdag framover til de tar sommerferie utenom helligdager da. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå