AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Skrevet 4. mars Hei. Jeg jobber med en veldig hyggelig normalt kjekk mann, som jeg kunne tenkt meg å få til noe mer flørtende sammen med. Vi har en god tone på jobb, snakker litt på messenger angående serier vi begge ser. Det er en helt normal vennskapelig tone. Han har sagt at han ikke ser for seg noen på jobb, og ikke tenker i de baner angående noen av oss jenter på jobb. Er det lov å håpe på at det er en mulighet for at han kan snu på dette, om man fortsetter å være venner og gode kollegaer? Eller er det så at når man blir friendzonet så er alt håp ute? Jeg er skikkelig dårlig på å flørte og ikke god på å sjekke opp noen. Anonymkode: 82e30...29c
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Skrevet 4. mars Det finnes folk rundt omkring med verdier og sterk moral, og det å ikke innlede en romantisk relasjon til noen på jobben sin er en sånn ting som man gjør lurt i å unngå. Om du virkelig er interessert i han hadde jeg skiftet jobb var jeg deg, så kunne dere utforsket relasjonen deres videre. Et annet alternativ er at han merker energien fra deg, den er ikke gjengjeldt eller ønsket fra hans side, og han sier noe sånt som gjelder alle kvinner på kontoret, men egentlig er det et stort hint til deg om å roe ned interessen. Er han singel? Anonymkode: f494e...fff 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå