Gå til innhold

Gamle, bitre kjerringer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør at mange blir kalt for gamle, bitre kjerringer så fort de mener noe om oppførsel og moral. Har ikke folk i alle aldre og kjønn tanker om hva som er ok måte å oppføre seg på? Er eldre damer mer bitre enn andre? Kan ikke si at det er mitt inntrykk, da de eldre damene jeg kjenner er helt annerledes. 

Anonymkode: 04a29...496

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror denne bitterheten er medfødt. Mange er misunnelige og sjalue livet ut i stedet for å vokse det fra seg i småbarnstadiet.

Kjenner mange....

Anonymkode: ab94f...ec4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller at de har kommet over det å pynte på ordene.

Det er mye sannhet i det som kommer fra såkalt gamle bitre kjerringer.

Men for de yngre kjerringene er det sikkert ubehagelig å få upyntede sannheter.

Anonymkode: 01720...188

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hva er det som gjør at mange blir kalt for gamle, bitre kjerringer så fort de mener noe om oppførsel og moral. Har ikke folk i alle aldre og kjønn tanker om hva som er ok måte å oppføre seg på? Er eldre damer mer bitre enn andre? Kan ikke si at det er mitt inntrykk, da de eldre damene jeg kjenner er helt annerledes. 

Anonymkode: 04a29...496

Godt spørsmål. Hva regnes som «eldre»?

Jeg tror at når kvinner mister hormonene østrogen og også testosteron (og progesteron) fra og med ca +/- 50 år, småskjermer det mye i hjernen og fysisk med kroppen.

Hjernetåke, vanskelig for å sove, magen kan se gravid ut i 5.-6.mnd, fettet henger, metabolismen / forbrenning har gått kraftig ned, mange blir oppblåste i magen og i det hele tatt…

Bitre? 

Nei..? 🤷‍♀️

Anonymkode: ae2f0...ecb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...