AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Hva er det som gjør at mange blir kalt for gamle, bitre kjerringer så fort de mener noe om oppførsel og moral. Har ikke folk i alle aldre og kjønn tanker om hva som er ok måte å oppføre seg på? Er eldre damer mer bitre enn andre? Kan ikke si at det er mitt inntrykk, da de eldre damene jeg kjenner er helt annerledes. Anonymkode: 04a29...496 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Tror denne bitterheten er medfødt. Mange er misunnelige og sjalue livet ut i stedet for å vokse det fra seg i småbarnstadiet. Kjenner mange.... Anonymkode: ab94f...ec4 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Eller at de har kommet over det å pynte på ordene. Det er mye sannhet i det som kommer fra såkalt gamle bitre kjerringer. Men for de yngre kjerringene er det sikkert ubehagelig å få upyntede sannheter. Anonymkode: 01720...188 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva er det som gjør at mange blir kalt for gamle, bitre kjerringer så fort de mener noe om oppførsel og moral. Har ikke folk i alle aldre og kjønn tanker om hva som er ok måte å oppføre seg på? Er eldre damer mer bitre enn andre? Kan ikke si at det er mitt inntrykk, da de eldre damene jeg kjenner er helt annerledes. Anonymkode: 04a29...496 Godt spørsmål. Hva regnes som «eldre»? Jeg tror at når kvinner mister hormonene østrogen og også testosteron (og progesteron) fra og med ca +/- 50 år, småskjermer det mye i hjernen og fysisk med kroppen. Hjernetåke, vanskelig for å sove, magen kan se gravid ut i 5.-6.mnd, fettet henger, metabolismen / forbrenning har gått kraftig ned, mange blir oppblåste i magen og i det hele tatt… Bitre? Nei..? 🤷♀️ Anonymkode: ae2f0...ecb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå