AnonymBruker Skrevet 4. mars #21 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er snakk om 12 åringer. De fleste på trinnet feirer med bare noen venner, siden de er blitt satt sammen med 2 andre klasser, de inviterer de som de faktisk er med. Om mitt barn skal invitere de 2 andre fra klassen, kan hun ikke invitere de to andre venninnene, er ikke plass i bilene da. TS Anonymkode: 87b2f...0b8 Forsatt ikke greit. Helt ærlig så synes jeg det er rart du i det hele tatt spør om det, dette er noe voksne bør skjønne. Enten ikke mer enn halvparten eller alle. Om hun omtaler de som litt slemme av og til, så kan iallefall hun bli omtalt som slem og en utestenger visst dette skjer. Er det virkelig så langt til den parken at ikke foreldrene kan kjøre dit selv med barna. Anonymkode: d4a62...7d1
Catbert Skrevet 4. mars #22 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jobbfest for alle kollegaene dine bortsett fra deg og en til. Men det går vel fint, det? Anonymkode: 74a15...499 Godt poeng! 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #23 Skrevet 4. mars Helt uaktuelt. Jeg blir så lei meg for at det fins foreldre som deg som tenker at dette er greit. Håper det er ditt barn som ikke blir invitert de neste gangene da. Anonymkode: 14a96...082 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #24 Skrevet 4. mars Selvfølgelig er det greit! Vi inviterer barnas venner! Anonymkode: 26cdc...905 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars #25 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Selvfølgelig er det greit! Vi inviterer barnas venner! Anonymkode: 26cdc...905 Kjør på, you do you, men alle andre synes du er et giftig og umoralsk menneske. Anonymkode: 3147b...f43 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #26 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjør på, you do you, men alle andre synes du er et giftig og umoralsk menneske. Anonymkode: 3147b...f43 Man kan være ganske giftig og umoralsk selvom man er den som inviterer alle😅 Anonymkode: fa64e...1cd
AnonymBruker Skrevet 4. mars #27 Skrevet 4. mars Fra neste år går de jo på ung.skolen, og da ordner det seg sikkert litt mer naturlig, med at de blir spredd i ulike klasser, og det er heller ikke så mange som ber inn til klassebursdag lenger, man har heller vennebursdager. Anonymkode: fa64e...1cd
Maleficenta Skrevet 4. mars #28 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en jente som snart har bursdag, de er 7 jenter i klassen. Hun vil bare invitere 4 av de (rush bursdag), hun skal invitere 2 jenter fra parallell klassen også. Den klassen hun er i nå, har hun hatt i 1,5 år, de er slått sammen med annen skole. De 2 hun ikke vil invitere er noen hun aldri har vært noe med, og som til tider har vært litt slem med hun. Så er det innafor å utelate 2 stk fra klassen? Anonymkode: 87b2f...0b8 Skal d være på rush trenger hun ikke å leke med akkurat de to. Men hun ble be de 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #29 Skrevet 4. mars Det er selvfølgelig på ingen måte greit. Og hvor tafatt er det mulig å bli? "Da er det ikke plass i bilene". Det må da være en annen forelder av 9 unger som kan kjøre? Anonymkode: 7ed85...2d5
AnonymBruker Skrevet 4. mars #30 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man kan være ganske giftig og umoralsk selvom man er den som inviterer alle😅 Anonymkode: fa64e...1cd Jo da, men det er ikke det tråden handler om. Anonymkode: 3147b...f43
AnonymBruker Skrevet 4. mars #31 Skrevet 4. mars Det å be 4 av 6 er overhodet ikke greit. Også for å gni det inn; Be 2 andre fra en annen klasse. Bare for å vise at det er faktisk greit med 6 gjester. Ikke plass i bilen? Hvorfor skal du stå for transport? Anonymkode: 88827...00f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå