Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommunen skal bytte vannrør og må inn i boligen for å koble meg på det nye vannet men problemet er at jeg har stoppekran på det røret som de ikke vil sette på men alle boliger må ei stoppekran? Må jeg få en rørlegger til å gjøre resten av jobben? 

Anonymkode: 52e48...286

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å ha stoppekran er en sikker og trygg løsning. Det er også en grei jobb for fagpersoner. Vil anbefale å få en rørlegger til å installere en stoppekran. 

Anonymkode: ab2d6...64f

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Du har stoppekran eller ikke.

Anonymkode: 8a95f...8e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hæ? Du har stoppekran eller ikke.

Anonymkode: 8a95f...8e9

Jeg forstår TS slik at hun har stoppekran på det røret kommunen skal bytte, men de vil ikke montere stoppekran på det nye.

Anonymkode: 26ac8...c32

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg forstår TS slik at hun har stoppekran på det røret kommunen skal bytte, men de vil ikke montere stoppekran på det nye.

Anonymkode: 26ac8...c32

Det er riktig og jeg syns ikke deres jobb blir gjort bra utført da de ikke blir å sette på ei stoppekran

AnonymBruker
Skrevet

Noen har stoppekran ute i gaten eller i hagen. Det er ikke en god løsning. Anbefaler deg å få deg stoppekran på hovedinntaket på din side av vannledningen, og egen på vaskemaskin og under kjøkkenbenken etc.

Anonymkode: 236ea...646

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Noen har stoppekran ute i gaten eller i hagen. Det er ikke en god løsning. Anbefaler deg å få deg stoppekran på hovedinntaket på din side av vannledningen, og egen på vaskemaskin og under kjøkkenbenken etc.

Anonymkode: 236ea...646

Det bør være stoppekran både ute på stikkledningen og inne på hovedinntaktet.

Anonymkode: 36e93...017

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men når kommunen som skal utføre jobben med å legge inn ny vannrør inne i min kjeller er det de som ordner stoppekran også da. De sa til meg at de måtte inn i kjelleren min for å jobbe 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber som konsulent innen vann og avløp og jeg mener at du ikke skal få en dårligere løsning dersom kommunen har tatt på seg jobben med å skifte stikkledningen din. 

Jeg regner med du har fått et brev med info. Hva står det der? 

Anonymkode: bd9be...a84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg jobber som konsulent innen vann og avløp og jeg mener at du ikke skal få en dårligere løsning dersom kommunen har tatt på seg jobben med å skifte stikkledningen din. 

Jeg regner med du har fått et brev med info. Hva står det der? 

Anonymkode: bd9be...a84

Nei har ikke fått noe brev med info og vet heller ikke når de skal utføre jobben som gjør meg enda stresset da jeg har jobb oppi det hele. De kom på døren å sa at de når det de kom til min eiendom så måtte de jobbe i kjelleren min 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det bør være stoppekran både ute på stikkledningen og inne på hovedinntaktet.

Anonymkode: 36e93...017

Vi har begge deler, ja. 

Anonymkode: 04861...c64

AnonymBruker
Skrevet

Er det borettslag, kontakt styret, eier du annen bolig så ta kontakt med teknisk etat på kommunen, eller send en forespørsel til postmottaket. (Sjekk digiposten din og om du ikke har gjort det) 

Leier du bolig, kontakt huseier. 

Anonymkode: 89c6d...b86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...