AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Jeg går på 50mg aduvanz, og har vært veldig fornøyd. Men i det siste syns jeg ikke den funker som vanlig, blir sliten/lei etter 2-4t. Var snakk om å legge til 20mg aduvanz eller 5mg attentin, men dette ble ikke noe av siden psykiater av usikker på om jeg trengte det. Hadde siste time hos dps for 4 mnd siden og sto « vi avslutter nå oppfølgingen her, og fastlege tar over forskrivning og kontroller av BT/puls og medisin over tid». Sto også det om vurdering av ekstra dose tidlig ettermiddag. Men kan fastlege skrive ut ekstra dose? Eller må jeg starte ny oppfølging hos dps igjen? Håper jo å kunne fortsette på aduvanz siden denne har funket bra. Men kjipt at den går ut etter 2-4t. Har heller aldri slitt noe særlig med bivirkninger, psykiater syntes BT hadde blitt litt høyere enn før men fastlegen sa jeg hadde helt normalt/sunt BT. Anonymkode: 467a4...ab6
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Skrevet 3. mars Hos ungdommen har fastlege og barnelegen økt dose opp mellom årene, etter at bup skrev alt ansvar over til fastlege. Bestill time hos legen din og prat med legen Anonymkode: 18d4f...278
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå