Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 jeg har noen problemer med kvalme, svak feber, uvelhet, osv...som bare varer og varer...har vart i to uker nå. Det er konstant, og roer seg ikke. Legen sier jeg bare må la det gå sin gang. Noen andre som har det sånn nå? Blodprøvene som ble tatt viste en svak infeksjon...
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #3 Skrevet 9. april 2006 Det går mye av det for tiden. Man må bare la det gå sin gang.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Uff...det er det verste jeg vet å høre..."la det gå sin gang". Det har gått tre uker nå...har det ikke gått sin gang snart?
Gjest Gjest_medusa_* Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 Har gått kvalm i et år, begynte etter jeg sluttet å røyke.. Mest kvalm når jeg begynner å bli sulten... Utroligt plagsomt.. Nettop vært hos lege, ble temmelig lei nå.. Så får vente på svar... Sukk kvalm akkurat nå svelg svelg...
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #6 Skrevet 14. april 2006 Du tar vel melkesyretabletter som tilskudd håper jeg?! Hjelper veldig å normalisere magen igjen
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #7 Skrevet 14. april 2006 Vet du om noen navn på sånne melkesyretabletter? Så jeg vet hva jeg kan se etter Hvordan fungerer de på magen?
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #8 Skrevet 14. april 2006 Vet du om noen navn på sånne melkesyretabletter? Så jeg vet hva jeg kan se etter Hvordan fungerer de på magen? ← Idoform fra apoteket, Vitabiosa fra helsekost (litt dyr) og ellers Biola produkter...(men kanskje litt hardt for en allerede plaget mage pga at det er melk)
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #9 Skrevet 14. april 2006 Glemte å svare på det siste.. Jo disse tablettene/drikkene tilfører snille bakterier til tarmen . Disse bakteriene jobber på for å få alt i orden der nede. Ta knekken på slemme bakterier bl.a. Det høres ut som du har mangel på gode bakterier.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #10 Skrevet 14. april 2006 Idoform fra apoteket, Vitabiosa fra helsekost (litt dyr) og ellers Biola produkter...(men kanskje litt hardt for en allerede plaget mage pga at det er melk) ← Jeg har fått beskjed av legen å holde meg unna melk i to uker etter at jeg blir frisk (er ikke frisk enda...), kan jeg ta idoform eller vitabiosa da?
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #11 Skrevet 14. april 2006 Jeg har fått beskjed av legen å holde meg unna melk i to uker etter at jeg blir frisk (er ikke frisk enda...), kan jeg ta idoform eller vitabiosa da? ← Ja du kan ta det! Men ikke biola.
Gjest Gjest_medusa_* Skrevet 15. april 2006 #12 Skrevet 15. april 2006 Ja du kan ta det! Men ikke biola. ← Jeg er fortsatt like kvalm:-( sliter som faen,og har tenkt på bakterier o.s.v. men ogggggggggh... svelg... seriøst...
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #13 Skrevet 15. april 2006 Det er nok noe som går, mange som går og hangler om dagen. Jeg har vært kvalm i halvannen måned, det gikk litt opp og ned. Så fikk jeg diare, og da den var over fikk jeg noe influensaaktig og er dårlig i magen igjen.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #14 Skrevet 15. april 2006 Det er nok noe som går, mange som går og hangler om dagen. Jeg har vært kvalm i halvannen måned, det gikk litt opp og ned. Så fikk jeg diare, og da den var over fikk jeg noe influensaaktig og er dårlig i magen igjen. ← Hvordan er kvalmen din nå da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå