HMK Skrevet 4. mars #21 Skrevet 4. mars Tips: lag en hel kakerøre, bruk det du vil i airfryeren og frys resten av røra.
AnonymBruker Skrevet 4. mars #22 Skrevet 4. mars DesmondMiles skrev (7 minutter siden): Ja, TS fikk vel veldig mange gode oppskrifter, eller hva? 😉 Det vet man jo aldri før man har spurt, eller? Jeg lagde en tråd her inne nylig om et tema jeg selvsagt kan google meg til (reise). Fikk veldig gode, fine svar likevel. Anonymkode: 89b17...699
Perelandra Skrevet 4. mars #23 Skrevet 4. mars Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt og avsporinger. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 4. mars #24 Skrevet 4. mars Er det virkelig så rart at noen spør om oppskrifter i kakekategorien under mat? Ærlig talt, jeg er langt fra den eneste som har spurt om oppskrifter her, og folk klarer fint å svare på det de faktisk blir spurt om. Men for meg skal det tydeligvis være så vanskelig, ifølge deg. DesmondMiles Anonymkode: 9adfd...ec3
DesmondMiles Skrevet 4. mars #25 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det virkelig så rart at noen spør om oppskrifter i kakekategorien under mat? Ærlig talt, jeg er langt fra den eneste som har spurt om oppskrifter her, og folk klarer fint å svare på det de faktisk blir spurt om. Men for meg skal det tydeligvis være så vanskelig, ifølge deg. DesmondMiles Anonymkode: 9adfd...ec3 Gjør hva du vil. Man kan fylle bensin på bilen ved å gå frem og tilbake til bensinstasjonen med femliterskanner også.
AnonymBruker Skrevet 4. mars #26 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er det virkelig så rart at noen spør om oppskrifter i kakekategorien under mat? Ærlig talt, jeg er langt fra den eneste som har spurt om oppskrifter her, og folk klarer fint å svare på det de faktisk blir spurt om. Men for meg skal det tydeligvis være så vanskelig, ifølge deg. DesmondMiles Anonymkode: 9adfd...ec3 Overhodet ikke rart. Man er jo interessert i andres erfaringer, rett og slett Anonymkode: 89b17...699 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars #27 Skrevet 4. mars HMK skrev (8 timer siden): Tips: lag en hel kakerøre, bruk det du vil i airfryeren og frys resten av røra. hvordan blir røra da når man tar den ut igjenn? blir den kornete Anonymkode: 9adfd...ec3
HMK Skrevet 4. mars #28 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): hvordan blir røra da når man tar den ut igjenn? blir den kornete Anonymkode: 9adfd...ec3 Det spiller ingen rolle. Du lar den tine og rører den jevn igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå