ThereGoesBob Skrevet 9. mars #42 Skrevet 9. mars Neste spørsmål, hvor mye tjener du i året. Tenker folk er ganske ignorante som ikke ser at dette er noen som forsøker å samle opp sensitiv informasjon om de enkelte brukerne. Slike spørsmål som angår personling data burde være forbudt på Kvinneguiden. 1
Cid Skrevet 9. mars #43 Skrevet 9. mars ThereGoesBob skrev (Akkurat nå): Neste spørsmål, hvor mye tjener du i året. Tenker folk er ganske ignorante som ikke ser at dette er noen som forsøker å samle opp sensitiv informasjon om de enkelte brukerne. Slike spørsmål som angår personling data burde være forbudt på Kvinneguiden. Blir neste spørsmål hva personnummeret mitt er?
AnonymBruker Skrevet 9. mars #45 Skrevet 9. mars 48. Blir 49 senere i år. ThereGoesBob skrev (7 minutter siden): Neste spørsmål, hvor mye tjener du i året. Tenker folk er ganske ignorante som ikke ser at dette er noen som forsøker å samle opp sensitiv informasjon om de enkelte brukerne. Slike spørsmål som angår personling data burde være forbudt på Kvinneguiden. Når ble alder sensitiv informasjon? Infoen kan jo ikke brukes til noe på individnivå. Ser heller ikke for meg hva en oversikt over gjennomsnittlig alder på KG skal brukes til. Anonymkode: 52d56...501 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #49 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2026 den 21.47): Ok. Den er fra 1985, så du ble født i 1980. Dermed er du....... 46 Anonymkode: b9e61...f6e Og jeg ble født den måneden den sangen var på topp. Så er 40 år Anonymkode: 9f21b...24f
AnonymBruker Skrevet 9. mars #51 Skrevet 9. mars ThereGoesBob skrev (3 timer siden): Neste spørsmål, hvor mye tjener du i året. Tenker folk er ganske ignorante som ikke ser at dette er noen som forsøker å samle opp sensitiv informasjon om de enkelte brukerne. Slike spørsmål som angår personling data burde være forbudt på Kvinneguiden. Dette vil jeg si er rimelig paranoid. Jeg postet tråden av ren nysgjerrighet over hva alderen på «klientellet» her inne er, og ingenting annet. Jeg har fullstendig nada agenda om innsamling av personlige/sensitive opplysninger, og har heller absolutt ingen forutsetning for å bruke disse tallene (som til og med kan være feil) til noe som helst. Tror heller ikke det er mulig på noe vis slik en annen her nevner. TS Anonymkode: b8b4e...d9f 1
ThereGoesBob Skrevet 10. mars #53 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dette vil jeg si er rimelig paranoid. Jeg postet tråden av ren nysgjerrighet over hva alderen på «klientellet» her inne er, og ingenting annet. Jeg har fullstendig nada agenda om innsamling av personlige/sensitive opplysninger, og har heller absolutt ingen forutsetning for å bruke disse tallene (som til og med kan være feil) til noe som helst. Tror heller ikke det er mulig på noe vis slik en annen her nevner. TS Anonymkode: b8b4e...d9f I så fall er jeg 142 år gammel.
Cid Skrevet 10. mars #54 Skrevet 10. mars ThereGoesBob skrev (Akkurat nå): I så fall er jeg 142 år gammel. Deltok du i første verdenskrig?
AnonymBruker Skrevet 13. mars #55 Skrevet 13. mars Ah, KG's mest stilte spørsmål har fått sin egen tråd. Anonymkode: 7b457...52f
AnonymBruker Skrevet 13. mars #56 Skrevet 13. mars Cid skrev (På 9.3.2026 den 14.12): Jeg ble unnfanget på samme tid som Kong Olav døde. Da var jeg ferdig med videregående og gikk på landbruksskolen. 🙂 Anonymkode: 1aa86...6c4
AnonymBruker Skrevet 13. mars #59 Skrevet 13. mars senior skrev (9 minutter siden): Husker 2. verdenskrig . . . Da er du gammel. Alle jeg kjenner som var barn under 2 verdenskrig er døde for mange mange år siden og de var i 80-årene når de døde. Anonymkode: 7c30b...d10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå