AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Nysgjerrig på alderen på «klientellet» her inne. Hva er alderen din? Anonymkode: b8b4e...d9f
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Nettopp fylt 57 Anonymkode: b2ac4...57c 1
kaskazini Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden kaskazini skrev (14 minutter siden): 46 Herlighet. Jeg har visst glemt et år - er 47🤣 1 1
Ramsay Street Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden 45 akkurat nå, senere på året fyller jeg 46. 1
Potetferie Skrevet 53 minutter siden #17 Skrevet 53 minutter siden (endret) Det kan du lure på. Jeg kaller fremdeles høstferie for potetferie, så mye kan jeg si. Endret 52 minutter siden av Potetferie 1
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #18 Skrevet 49 minutter siden Tråder som gjelder alder,bosted og økonomi kan du glemme at jeg svarer seriøst på. Anonymkode: 97a45...ad7 1
Potetferie Skrevet 44 minutter siden #19 Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tråder som gjelder alder,bosted og økonomi kan du glemme at jeg svarer seriøst på. Anonymkode: 97a45...ad7 Helst adresse og hvor du gjemmer husnøkkelen også 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå