Gå til innhold

Ungdommelig sted i Marbella for voksne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen er 40 år, så innser at vi er i kategorien voksen nå 🫣 I sommer skal vi innom Marbella en tur. Ønsker oss et romantisk hotell av god standard. Men vi har også lyst til å komme oss litt "ut på livet". Sammen med vennepar går vi alltid på ganske kjedelige restauranter og drikker vin liksom. Men egentlig er vi mer "ungdommelig" enn som så, og jeg kjenner trangen til å dra ut og finne et sted for middag og drinker som er litt mer fart i. Gjerne dansing også.

Skjønner at vi ikke passer inn sammen med 18-20-åringer altså. Men kanskje vi kan late som vi er 30 da? 😅

Er det noen her som kjenner Marbella relativt greit og kan anbefale oss noe av f.eks hotell, restaurant, pub?

Anonymkode: e05ab...367

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange år siden sist vi var i Marbella, og vi var vel ikke veldig fascinert den gang. Men dere finner sikkert mer "fart og tjo og hei" i Marbella enn i Malaga – en by som jeg ellers har foretrukket hver gang.

Men sjekk ut Malaga også for en mer genuin spansk vibe.

Anonymkode: 2f192...aee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2026 den 13.02):

Det er mange år siden sist vi var i Marbella, og vi var vel ikke veldig fascinert den gang. Men dere finner sikkert mer "fart og tjo og hei" i Marbella enn i Malaga – en by som jeg ellers har foretrukket hver gang.

Men sjekk ut Malaga også for en mer genuin spansk vibe.

Anonymkode: 2f192...aee

Har vært i Malaga flere ganger, og skal dit også denne turen :) Men det er i Marbella vi skal overnatte og derfor også ha kvelden der.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2026 den 10.28):

Jeg og mannen er 40 år, så innser at vi er i kategorien voksen nå 🫣 I sommer skal vi innom Marbella en tur. Ønsker oss et romantisk hotell av god standard. Men vi har også lyst til å komme oss litt "ut på livet". Sammen med vennepar går vi alltid på ganske kjedelige restauranter og drikker vin liksom. Men egentlig er vi mer "ungdommelig" enn som så, og jeg kjenner trangen til å dra ut og finne et sted for middag og drinker som er litt mer fart i. Gjerne dansing også.

Skjønner at vi ikke passer inn sammen med 18-20-åringer altså. Men kanskje vi kan late som vi er 30 da? 😅

Er det noen her som kjenner Marbella relativt greit og kan anbefale oss noe av f.eks hotell, restaurant, pub?

Hotell på Golden Mile: Nobu eller Puente Romano. Det ligger også mange gode restauranter i det området.

Middag pleier å være fra rundt 21:00. I Puerto Banus og gamlebyen er det utallige barer og restauranter. La Sala kan kanskje passe for dere – middag, drinker og skikkelig feststemning.

På sommeren er det ofte lunsjen som er hovedfokuset, fra ca. 14:00. Da er steder som Nikki Beach, Ocean Club, Opium og Ammo Beach populære. Det finnes egentlig utallige alternativer. Bare spasér ut fra hotellet og ta det litt som det kommer.

Nattklubbene åpner rundt 01:00. Olivia Valere eller Suite er gode valg.

Anonymkode: 64b3f...203

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med kommentaren over. La sala, nikki beach og olivia valere er steder jeg har gått i 30 og 40 årene. 

Anonymkode: 458ef...8f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...