NatNat Skrevet 5. mars #41 Skrevet 5. mars (endret) Beneath the Moon skrev (6 timer siden): Kristiansand uten tvil Endret 5. mars av NatNat 3
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars #43 Skrevet 7. mars Kanskje tråden burde hete "Vis meg stedet hvor du bor"...? Vi har så mange flotte plasser i dette land! ...og jeg er veldig glad i bilder av hus og natur. Parker og triveligheter hvor en kanskje har bodd siden barndommen. Fortsett å gled oss her inne. Jeg venter optimistisk på neste "by eller tettsted". 2 4
Rhodiola Skrevet 7. mars #44 Skrevet 7. mars Tråden er ryddet for brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder, avsporing og tilhørende svar. Rhodiola, admin.
BellaMargitha Skrevet 9. mars #45 Skrevet 9. mars Min kommunes by, ikke verdens mest sjarmerende hehe. Noen som ser hvor det er? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #46 Skrevet 9. mars BellaMargitha skrev (1 time siden): Min kommunes by, ikke verdens mest sjarmerende hehe. Noen som ser hvor det er? Jeg har dessverre ingen anelse. Men gleder meg til noen kommer med svaret, eller at du svarer etterhvert 🙂 Vil bare si at det er et nydelig bilde 😊 Kunne godt tenke meg å bo her! Anonymkode: 0cb8d...e85
AnonymBruker Skrevet 9. mars #47 Skrevet 9. mars Du kunne vel tatt bildet den veien, så hadde det automatisk blitt bedre, eller? Ikke mitt bilde, forresten. Jeg bor også i Skien Anonymkode: 7b59a...8e6 1
Hirondelle Skrevet 9. mars #49 Skrevet 9. mars BellaMargitha skrev (2 timer siden): Min kommunes by, ikke verdens mest sjarmerende hehe. Noen som ser hvor det er? Dette er Sandvika i Bærum, men sett fra en annen retning enn forrige bilde av Sandvika! 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars #50 Skrevet 9. mars Ikke akkurat fint men duger 💙 Anonymkode: 27db5...657 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #52 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 136a7...365 Ålesund.Nydelig by.☺️ Anonymkode: c0aa7...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #53 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Anonymkode: ed1c1...099 Bergen.Er det Lille Lungegårdsvann det heter? Anonymkode: c0aa7...dd4 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars #55 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2026 den 15.52): Anonymkode: 2ed6e...faa Jeg lurer på hvor dette er? 🤔 Anonymkode: 0cb8d...e85
Hirondelle Skrevet 9. mars #57 Skrevet 9. mars (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg lurer på hvor dette er? 🤔 Anonymkode: 0cb8d...e85 Lurte et øyeblikk på om det var Kongsvinger men det passer ikke med brua og rundkjøringen. Toglinjene likner men Endret 9. mars av Hirondelle 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #58 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Bergen.Er det Lille Lungegårdsvann det heter? Anonymkode: c0aa7...dd4 Lille Lungegårdsvannet. Hadde egentlig et nydelig bilde i solskinn. Men den ville ikke legge ut bildet pga størrelsen. Men tenkte siden det var Bergen så passer det med paraply og regn. 🤭 Anonymkode: ed1c1...099 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars #60 Skrevet 9. mars Strigiformes skrev (52 minutter siden): Tvedestrand ❤️ Anonymkode: c5f38...c8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå