AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Dette er min triste bykjerne,kan du vise meg din by? Anonymkode: 42329...51d
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er min triste bykjerne,kan du vise meg din by? Anonymkode: 42329...51d Skien by eller? Anonymkode: ea885...deb
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Skien her også. Anonymkode: 80c40...b91 Hjelper å forflytte seg til Porsgrunn, en mye bedre by! På alle måter Anonymkode: ea885...deb 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Skrevet 3. mars Er det noen som klarer denne, uten å billedgoogle? (Jeg sier hvor bildet er hentet fra etter hvert. Kan ikke skrive det nå pga da avslører jeg hvor det er). Ps, ikke google navnet på spisestedet heller da 😉 Anonymkode: 0cb8d...e85 1
Tough cookie Skrevet 3. mars #7 Skrevet 3. mars https://www.visitbergen.com/inspirasjon/film-og-bilder/bilder-fra-bergen 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #9 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Anonymkode: e0aec...458 Fine Oslo 🥰 (Men OT, det kan bli litt pinlig å juble mot balkongen i mai i år 😞 ) Anonymkode: 0cb8d...e85 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #10 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Anonymkode: 32cb5...aad Kristiansand? Anonymkode: ea885...deb 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #11 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er min triste bykjerne,kan du vise meg din by? Anonymkode: 42329...51d Synes det ser ut som en helt vanlig småby i Norge. Fin tråd, forresten! Anonymkode: 320c4...004 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #12 Skrevet 3. mars Hjembyen min, men jeg har ikke bodd der på 20 år. For de som er interessert i arkitektur så er dette rådhuset kjent, og på plassen på andre bilde har jeg stått mang en 17.mai og hørt på taler 😊 Ellers er byen midt på tre pen. Noe er fint, og noe absolutt ikke, og sånn er det jo de fleste andre steder også. Den er likevel ikke kjent for å være en vakker by 😉 Anonymkode: 79ad3...daa 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #13 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kristiansand? Anonymkode: ea885...deb Nei det er vel samme sted som med rådhuset om jeg ikke bommer fælt. 😊 Anonymkode: 79ad3...daa
AnonymBruker Skrevet 3. mars #16 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er vel samme sted som med rådhuset om jeg ikke bommer fælt. 😊 Anonymkode: 79ad3...daa Haugesund? Anonymkode: ea885...deb 1 1
Hirondelle Skrevet 3. mars #18 Skrevet 3. mars (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: 4ab1d...f9c Bodø? ❤️ har likt Bodø godt som by selv om den er mye "hærta åt hårt". Byen bærer preg å ha blitt bombet sønder og sammen! Men for en fantastisk by som base når man er friluftsinteressert. Dog IKKE byen å fly mye til med flyskrekk. 🥵 Lande i storm er interessant, ser ut som man er på vei rett ned i fjæra! Endret 3. mars av Hirondelle
AnonymBruker Skrevet 3. mars #20 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haugesund? Anonymkode: ea885...deb Ja, Haugesund 😊 Anonymkode: 79ad3...daa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå