AnonymBruker Skrevet 3. mars #21 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Anonymkode: 5ec61...464 Kristiansund. Der har jeg vært mye, jeg tar rett som det er hurtigbåten dit, fra Trondheim. Det er så befriende å komme dit når jeg trenger noen dager borte fra all støyen i Bartebyen. Elsker Kristiansund! Anonymkode: b5a56...eba 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars #22 Skrevet 3. mars Hirondelle skrev (12 minutter siden): 🪙⛷️🔫✈️ Dette er Kongsberg. Fine byen som jeg har vært mange ganger i. Anonymkode: 77fb4...bf1 2
Hirondelle Skrevet 3. mars #23 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er Kongsberg. Fine byen som jeg har vært mange ganger i. Anonymkode: 77fb4...bf1 Stemmer! ❤️ spør du meg har byen alt - unntatt utsikt til flatt vann. Det er det eneste jeg savner! 🤣 (jeg er innflytter ) 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #24 Skrevet 3. mars Hirondelle skrev (1 time siden): Stemmer! ❤️ spør du meg har byen alt - unntatt utsikt til flatt vann. Det er det eneste jeg savner! 🤣 (jeg er innflytter ) Fenomenal vannføring i Lågen, fin bebyggelse og faktisk koselig dialekt, syns jeg. Min by nummer to. Anonymkode: 77fb4...bf1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #26 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det noen som klarer denne, uten å billedgoogle? (Jeg sier hvor bildet er hentet fra etter hvert. Kan ikke skrive det nå pga da avslører jeg hvor det er). Ps, ikke google navnet på spisestedet heller da 😉 Anonymkode: 0cb8d...e85 Svaret er: Mysen. Som ligger i Østfold 🙂 Og lenken jeg hentet bildet fra er: Sykkelrunde fra Scandic Brennemoen - Folkenborg - Mysen - Høytorp fort Anonymkode: 0cb8d...e85 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars #28 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kristiansand? Anonymkode: ea885...deb Nei, det er klart og tydelig Haugesund. Anonymkode: 29ad3...341
AnonymBruker Skrevet 4. mars #30 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Anonymkode: 29ad3...341 Jeg er spent på hvor dette er, for denne byen ser veldig sjarmerende ut 🥰 (Minnet meg om Halden ved første øyekast, pga landskapet og pga broen. Vet det ikke er Halden altså.) Anonymkode: 0cb8d...e85 1
Hirondelle Skrevet 4. mars #32 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 24fd7...0e2 Sandvika i Bærum! Og heeeelt bakerst bortest ser man et landemerke fra stedet der jeg vokste opp
MarianneE Skrevet 4. mars #33 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2026 den 8.37): Dette er min triste bykjerne,kan du vise meg din by? Anonymkode: 42329...51d En bekjent bor her og kaller det "ytre kant av vessia" 😂
enkefru Skrevet 4. mars #34 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anonymkode: 24fd7...0e2 Sandvika 😍
AnonymBruker Skrevet 4. mars #35 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hjembyen min, men jeg har ikke bodd der på 20 år. For de som er interessert i arkitektur så er dette rådhuset kjent, og på plassen på andre bilde har jeg stått mang en 17.mai og hørt på taler 😊 Ellers er byen midt på tre pen. Noe er fint, og noe absolutt ikke, og sånn er det jo de fleste andre steder også. Den er likevel ikke kjent for å være en vakker by 😉 Anonymkode: 79ad3...daa Den er så fin så 🤩 Norges lengste gågate, faktisk butikker som ikke er i kjede og like alle steder, og flott kaiområde med masse spise/ utesteder 🥳 Anonymkode: 32cb5...aad 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #36 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Anonymkode: 91a63...eeb Dette var da et fryktelig gammelt bilde av Mo i Rana. Legger ved et bilde fra i sommer av samme område. Hele byen bugner med blomster om sommeren Anonymkode: d84f1...29f 1 2
Mardina Skrevet 5. mars #37 Skrevet 5. mars https://share.google/mQ5mA8Q3kOHkOYslv Kongsberg. Ser faktisk huset jeg bor i på bildet 😄 Jeg er også mye i Oslo, men det er ikke så interessant å vise bilde av. 1
Hirondelle Skrevet 5. mars #38 Skrevet 5. mars Mardina skrev (1 time siden): https://share.google/mQ5mA8Q3kOHkOYslv Kongsberg. Ser faktisk huset jeg bor i på bildet 😄 Jeg er også mye i Oslo, men det er ikke så interessant å vise bilde av.
Mardina Skrevet 5. mars #40 Skrevet 5. mars Hirondelle skrev (6 timer siden): 👋 Koselig med flere fra Kongsberg 😁 Jeg er innflytter der og er opprinnelig fra Bergen. Jeg liker Kongsberg som by. Akkurat passe stor nok. Bare å sende en PM om du vil bli kjent 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå