Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve å komme i gang med litt løping ute, men har ikke klær til det. Hva bruker dere på denne årstiden? 

Anonymkode: 0ce1c...5fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De jeg ser ute nå bruker tights og en tynn jakke og pannebånd. Hva de har under aner jeg ikke 

Anonymkode: 52d20...a4e

AnonymBruker
Skrevet

Innlandet her.

Ned til -5 bruker jeg en tights med børstet innside og ulltrøye med jakker over.

Under 5 kuldegrader bruker jeg en ullstrømpebukse under tightsen.

Er det under 10 kuldegrader så løper jeg på mølle 😅

Anonymkode: 3885c...5f9

• Liker 1
Skrevet

Da det var veldig kaldt gikk det i lag på lag. Ull på ull og tights og jakke utenpå. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer nok ikke til å se meg ute å jogge i minusgrader med det første 😅 Nå er det jo rundt 3-4 plussgrader her, og ser ut som det kommer til å holde seg der en stund-  Hva slags jakke går man for da? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Kommer nok ikke til å se meg ute å jogge i minusgrader med det første 😅 Nå er det jo rundt 3-4 plussgrader her, og ser ut som det kommer til å holde seg der en stund-  Hva slags jakke går man for da? 

Løpejakke eller evt en tynn langrennsjakke med superundertrøye under. 

Endret av LeneXCII
skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet

Her på Sørlandet har vi plussgrader nå, så da løper jeg i vanlig løpejakke, løpetights og med t-skjorte i ull under. Bytter vel snart over til vanlig løpetopp under løpejakken.

Anonymkode: 28072...c66

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor lenge du løper? Hvis du løper langt og sakte trenger du kanskje bedre bekledning enn hvis du bare er ute i 30-40 minutter. 

Nå er det plussgrader her, og da kjører jeg løpetights, ulltrøye og en løpejakke over. Samt lue, ullbuff og hansker hvis det er sur vind. 

Når det er minusgrader har jeg gjerne ull under tightsen også, men jeg liker ikke det så godt. 

Anonymkode: aa8f2...32c

AnonymBruker
Skrevet

Oslo her
Jeg har ull undertøy, så en ulltrøye og en jakke/genser over, pannebånd (ull), vanlige treningstights og hansker. Jeg hadde en fleece genser over ulltrøyen i går og det ble for varmt mens jeg løp men veldig deilig å ha den på etter økten var ferdig :) 

Anonymkode: 572ac...046

AnonymBruker
Skrevet

Jeg løper med hund (som betyr mange stopp og en do-pause underveis), bor et sted med tidvis mye vind og grader ned i mot -30. 
Jeg hater å fryse og må tenke på alle stoppene underveis, så bruker: Ull longs, ullsokker og fleecebukse, samt en tynn dunjakke, buff, hansker og ulltrøye når det er -10 til -25. Når det er kaldere enn -25 løper jeg på mølle. 

Mellom 0 og -10 kommer det an på om det er mye vind eller ikke, er det mye vind hender det jeg løper med samme bekledning som over, men med anorakk i stedet for dunjakke.  Er det lite vind blir det ull longs, ullsokker, ulltrøye, treningstights og tynn dunjakke eller anorakk. 

Det skal sies at jeg ser andre som løper i langt mindre klær enn meg i kuldegradene, men jeg må tenke på at 1 times joggetur med hunden min er ikke 1 time med effektiv jogg 😅

Anonymkode: 7ae8a...fce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kler meg etter været, ikke kalender. 

I dag er det sol og 7 grader, så jeg skal løpe i tights og en treningsgenser. En slik for eksmepel https://www.stormberg.com/no/dame/gensere/treningsgensere/sormarka-teknisk-half-zip-genser-11541190001

Lørdag da det snødde så brukte jeg vintertights og softshelljakke, hansker, og pannebånd. Da brukte jeg en tynnere genser under, like tynn som en treningssinglet. 
Mandag brukte jeg vanlig tights, t-skjorte, og tynn løpejakke, av samme type som genseren jeg lenket til. 

Er det mye vind, så bruker jeg en vindtett løpejakke. Om jeg bruker tynn genser eller litt tykkere nå kommer også an på om jeg løper i sol eller skygge. 

Anonymkode: 09f52...214

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...