Gå til innhold

Aldersforskjell på barna

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig normal aldersforskjell på barna? Svigermor er glad i ungene våre/barnebarna sine, men føler hun ofte «klandrer oss» for aldersforskjell. Vi har to tette, en på 5 (6 dette året) og ei på 7 og ei på 4,5 mnd. baby var ikke planlagt og skulle kun ha to men slik skjedde det og vi er ikke leie for det. Jeg personlig har ikke tenkt så mye på at det er 5 og 7 års aldersforskjell mellom baby og de eldste barna, men svigermor nevner det ofte til meg (kun til meg og ikke samboer, hennes sønn) ikke vet jeg hvorfor, men jeg er ganske lei av dette og synes bare hun skal være takknemlig for barna hun er farmor til. Overreagerer/overtenker jeg dette eller er dette ikke noe stor sak? Kan hende jeg tar til meg mye i denne tid, men jeg ser ingen grunn til å kommentere på det. Det virkes nesten som at hun er misfornøyd med at vi fikk en til. Jeg har prøvd å si dette til svigermor og samboer, men han svarer bare at «jeg vet hvordan hun er» og hun «hører meg ikke» når jeg sier at jeg ikke liker at hun gjør det negativt hele tiden og at jeg er takknemlig.. hva tenker dere?

Anonymkode: fc080...d99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du er på feil underforum.

Anonymkode: c302d...573

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som er feil med aldersforskjellen mener hun?

Anonymkode: 360c4...d26

Skrevet

Er barna dine kjæledyr siden du legger innlegget ditt her?

Anonymkode: 6ef93...87a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er barna dine kjæledyr siden du legger innlegget ditt her?

Anonymkode: 6ef93...87a

Nei var et uhell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...