Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
snillOnkel skrev (12 minutter siden):

Uenig. Du må chille ned. Vitsen er helt uskyldig, og har intet med «respekt for barnet» å gjøre. 

Det at du tydeligvis har dårlig humor, har ingenting å gjøre med hva min mann og jeg aksepterer i vårt forhold. Når han selv ikke hadde turt å si noe sånt blant folk, sier det alt om at han vet og forstår hva som er akseptabelt og ikke – og det er helt klart at dette ikke var greit

Anonymkode: 60eb4...92c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en mann du ikke klarer å kommunisere med?

• Nyttig 2
Skrevet

Herregud.. er det slutt på humor🙂 så det er et embryo i magen, det går vel fint ann å kødde med det..

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

I seneste laget å oppdage at man venter barn med et barn. 

Anonymkode: 4aab0...10f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig humor har han i alle fall, men utover det er det virkelig ikke noe å lage krisestemning av, herregud…

Anonymkode: d9262...2f4

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er du sammen med en mann du ikke klarer å kommunisere med?

Har jeg noen gang sagt at jeg ikke kan det? Nei. Så hvorfor komme med slike dumme spørsmål? Når man blir satt ut av en så fullstendig upassende kommentar, er det faktisk noe helt annet enn en vanlig diskusjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dårlig humor har han i alle fall, men utover det er det virkelig ikke noe å lage krisestemning av, herregud…

Anonymkode: d9262...2f4

"Herregud, det er da lov å synes noe er upassende uten at det skal bli en krisestemning, som du kaller det. Jeg vil ta tak i det nå, så det ikke utvikler seg til noe mye verre. Det burde vel gå an å forstå, vel?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

I seneste laget å oppdage at man venter barn med et barn. 

Anonymkode: 4aab0...10f

Gud, så barnslig

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har jeg noen gang sagt at jeg ikke kan det? Nei. Så hvorfor komme med slike dumme spørsmål? Når man blir satt ut av en så fullstendig upassende kommentar, er det faktisk noe helt annet enn en vanlig diskusjon.

Du kan jo tydeligvis ikke det når du må søke kg om hjelp 🤷‍♀️

"JEG SYNS DET DU NETTOPP SA VAR FULLSTENDIG UPASSENDE!"

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Diry72 skrev (16 minutter siden):

Herregud.. er det slutt på humor🙂 så det er et embryo i magen, det går vel fint ann å kødde med det..

Dette er ikke en spøk – det er respektløst, og det er faktisk forskjell på det. At du synes det er morsomt, viser bare hvor barnslig du er. Jeg er ikke 14 år, og det er slike barnslige holdninger jeg ikke orker. Det er på tide å vokse opp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gud, så barnslig

Jeg lo litt😉

Anonymkode: 251dc...12e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syntes dette var veldig upassende og ubehagelig. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si til ham at slike kommentarer ikke er greie, og at det føles respektløst. 

Stakkars.

Ikke gå gjennom livet og bli så lett krenka. Det vil slite ut både deg og de rundt deg.

Bare tenk på alt rart det vil komme fra ungens munn om noen år.

Se humoren i det. Dårlig humor er også humor.

Anonymkode: 25a6f...5e5

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Teit? Ja. Harry? Ja. Lavpanna? Ja. 

Men tross alt også helt harmløst. At det liksom skulle handle om «manglende respekt for det ufødte barn» er helt parodisk. Så skjermet har ingen levd. 

Det er helt greit å synes han bør spare seg for denne typen dustete vitser, men da er det vel bare å si nettopp det. Skjønner virkelig ikke problemet. Absurd at det er mulig å kommunisere så dårlig at man må spørre det store internett om hvordan man skal be partneren sin slutte å komme med en type vitser man ikke liker. 

Anonymkode: ea456...c1e

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig humor er da noe som hører farsrollen til. Greit nok at dette var dårlig tenåringshumor men alikevel. Jeg skjønner mannelogikken der, det er en gutt i magen/på rommet sitt som lager leven. Det vil ikke bli første eller siste gang og noen ganger vil penisen være involvert på ett eller annet vis. Han kommer jo til å komme til de fasene også om noen år. Sannsynligvis vil du måtte snakke med poden om å ikke fikle med den offentlig ila kortere tid enn du skulle ønske. Er du riktig heldit så får du ha samtaler om å ikke gjøre ting man skulle tro var logisk å ikke gjøre med noen kroppsdel, snakke om normale og ikke normale ting som skjer med peniser og hva han bør si fra til deg eller helsepersonell om. Gutter og peniser er en brønn som aldri går tom.

Anonymkode: 0cac5...db0

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (9 minutter siden):

Du kan jo tydeligvis ikke det når du må søke kg om hjelp 🤷‍♀️

"JEG SYNS DET DU NETTOPP SA VAR FULLSTENDIG UPASSENDE!"

"Det at du ikke skjønner hva det betyr å bli satt ut, er ikke mitt problem. Tidligere, når han sa upassende ting til meg, kunne jeg bare svare: 'Ja, tørr du å si sånt til moren din?' – og etter litt frem og tilbake forstod han det. Men jeg kan jo ikke si noe lignende når kommentaren hans gikk til sønnen vår, det ville blitt helt feil."

Så det forslaget du kom med holder ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er ikke en spøk – det er respektløst, og det er faktisk forskjell på det. At du synes det er morsomt, viser bare hvor barnslig du er. Jeg er ikke 14 år, og det er slike barnslige holdninger jeg ikke orker. Det er på tide å vokse opp

Respektløst..😅 kommentaren var ikke rettet mot moren, og det er vel ikke siste gangen det kommer en dårlig vits fra far. Du får ha god bedring, ta seg så nær av så lite.

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i huleste er dette morsomt?😅 Det er en baby. Ser ikke en dritt humor i å koble seksuelle spøker med barn. Uansett hva. Syns det er sykt upassende 

Anonymkode: 0de4b...6e3

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Det at du ikke skjønner hva det betyr å bli satt ut, er ikke mitt problem. Tidligere, når han sa upassende ting til meg, kunne jeg bare svare: 'Ja, tørr du å si sånt til moren din?' – og etter litt frem og tilbake forstod han det. Men jeg kan jo ikke si noe lignende når kommentaren hans gikk til sønnen vår, det ville blitt helt feil."

Så det forslaget du kom med holder ikke

Kommentaren hans gikk da for faen ikke til sønnen deres. 

Anonymkode: ea456...c1e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Stakkars.

Ikke gå gjennom livet og bli så lett krenka. Det vil slite ut både deg og de rundt deg.

Bare tenk på alt rart det vil komme fra ungens munn om noen år.

Se humoren i det. Dårlig humor er også humor.

For det første er det ikke jeg som ble krenket – det var barnet. Hva man tåler eller ikke tåler, har ingenting med tema å gjøre. At du ser på det som humor, er ditt problem, ikke mitt. Jeg er for gammel for sånt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For det første er det ikke jeg som ble krenket – det var barnet. Hva man tåler eller ikke tåler, har ingenting med tema å gjøre. At du ser på det som humor, er ditt problem, ikke mitt. Jeg er for gammel for sånt

Er det hormonene som tuller det litt til for deg?

Hvis ikke blir jeg bekymret for fremtiden til sønnen som skal vokse opp med frykt for at alt skal tolkes i verste mening.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...