AnonymBruker Skrevet 5. mars #21 Skrevet 5. mars Hva er en fellessnap? Legger hun det på story? Hvorfor bryr du deg om dette? Om en 20 år eldre dame stadig sendte bilder av bare kløfta si til min mann ville jeg jo bare tenkt at hun hadde noe problemer eller ikke var helt i vater. Jeg ville nok ikke blitt sint. Ville kanskje ikke visst om det heller med mindre han fortalte det for jeg ser ikke på mannens snap. Anonymkode: 7392e...8a8
AnonymBruker Skrevet 5. mars #22 Skrevet 5. mars Det aller viktigste spørsmålet her er: hvorfor i alle dager overvåker du hva kjæresten din gjør på mobilen sin? Hvis du ikke har nok tillit til at han klarer å ta ansvar for seg selv, er du ikke klar for å være i et forhold. Anonymkode: 63d0a...127
AnonymBruker Skrevet 6. mars #23 Skrevet 6. mars Jeg skjønner heller ikke hva en fellessnap er.. og det gjør kanskje ikke denne kvinnen heller? Kanskje ho rett og slett tror at din kjæreste snapper til henne. Uansett rar adferd fra de begge. Anonymkode: 635c3...56a
AnonymBruker Skrevet 6. mars #24 Skrevet 6. mars Jeg tolker fellessnap som en snap man sender til en haug av folk uten at den er direkte rettet mot noen enkeltperson. Uansett: Han gjør jo oppriktig ingenting galt her. En harry dame på jobb sender snaps, som ikke går til ham mer enn til noen andre, der hun viser mye kløft. Han sender aldri noen respons tilbake. Du er sur fordi han ikke sletter en kollega som tross alt ikke har gjort noen fremstøt mot ham eller tar opp med denne kollegaen at hun viser for mye pupp i sosiale medier. Det første er det ingen grunn til, det fremstår bare pussig å slette henne når det ikke er noe særskilt kontakt room dem. Det siste er jo helt koko. Han har ikke gjort noen verdens ting feil. Anonymkode: c6d6e...642 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #25 Skrevet 6. mars Skjønner ellers ingenting av hvorfor enkelte her mener at han liksom gir henne ønsket oppmerksomhet og nærmest oppfordrer henne til å fortsette. Han har aldri svart på en eneste kløfte-snap, og aldri gitt henne noen oppmerksomhet for disse teite puppebildene hun sender til både ham og alle andre. Han har, etter en prat med TS, også sluttet å ta henne med blant mottakerne når han sender sånne hverdagslige «se hva jeg gjør nå»-snaps til en haug med folk. Forstår oppriktig ikke hvordan det er å gi henne oppmerksomhet. Anonymkode: c6d6e...642 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #26 Skrevet 6. mars Hvorfor i alle dager har han denne damen på snap i utgangspunktet? Han burde ah slettet henne for lengst Anonymkode: ecc59...80e
AnonymBruker Skrevet 6. mars #27 Skrevet 6. mars Så pinlig oppførsel av en halvgammel kjerring... Typen din bør slette henne fra hele snap. Ta et hint liksom. Anonymkode: 0a33d...d74 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #28 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så pinlig oppførsel av en halvgammel kjerring... Typen din bør slette henne fra hele snap. Ta et hint liksom. Anonymkode: 0a33d...d74 Enig, ganske cringe med sånn oppførsel fra gamle kvinnfolk Anonymkode: 492d6...24b
AnonymBruker Skrevet 6. mars #29 Skrevet 6. mars Det er noe seriøst stakkarslig over damer som må sende kløftebilder og kom og ta meg bilder på sosiale medier … herregud så oppmerksomhetsykt og harry 😫😫 Anonymkode: 6d121...d12
AnonymBruker Skrevet 6. mars #30 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2026 den 13.38): Hei! Typen min har en dame på snap som sikkert er i 40 årene. De har begge samme jobb men jobber ikke ilag. Hun er veldig glad i kløftene sine der fellessnappene hennes er tydelige bilder av kløftene hennes. Typen min er i 20-årene og jeg blir forbanna hver gang han opner snappene og hun har sendt ett nytt kløftebilde. Husk at hun er sikkert 20 år ELDRE ENN HAN. Det var en periode der han hadde streak med henne, han sa han svarte ikke på snappene hennes men sendte fellessnap selv til henne. Jeg spurte han om det var nødvendig, og sa han hadde blitt steik forbanna om en mann på samme alder hadde sendt bilde i baris eller av bulken sin til meg. Han sluttet å sende fellessnap til henne. Nå, etter en stund, har hun begynt å sende nye fellessnapper til han etter en lang tid uten. Altså er det mulig. Men samtidig vet jeg ikke helt hva jeg kan kreve av han. Han snapper henne ikke tilbake, han sier selv han ikke ser på bildene. Men han har ikke sagt ifra til henne at dette ikke er greit, og han fjerner henne ikke. Kjenner jeg blir ras forbanna. Hva hadde dere gjort? vh, en fortvilet ung dame Anonymkode: 4c28c...241 Hvorfor er du sammen med denne fyren når du vet at han holder på med slike ting? Hun er etter din kjæreste. Hun er eldre enn ham og vet akkurat hvilke knapper hun skal trykke på. Han er konfliktsky og tør ikke å si fra. Håper ikke de er på julebord sammen😊. Litt av en jobb de har når de sender bilder av seg selv på fellessnap. Det gjør ikke vi på min jobb😂. Du er fortsatt veldig ung og du har så mye å lære. Dette trenger ikke du. Hold deg unna slike menn, du fortjener bedre❤️finn deg en gutt som digger deg, istedenfor en mobilscroller. Anonymkode: ade4b...ff3
Grønnsaksvaffel Skrevet 6. mars #31 Skrevet 6. mars Vi har en felles snap-gruppe på jobb og hvis det du omtaler som felles-snap er det samme syns jeg du er i overkant paranoid. Snappen sendes til hele gruppen, ikke en spesiell person (bortsett hvis en blir tagget).
AnonymBruker Skrevet 7. mars #32 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2026 den 14.27): Du vet at en del menn liker eldre kvinner? De er mer trygg på seg selv seksuelt og en del.av de kan være både deilige/fine og fremdeles ha utstråling. Må ikke like noen i 20årene selv om han selv er det! Jeg er en 40år gammel dame, har ikke tall på hvor mange 20 og 30åringer som har sjekket meg opp, både edru og på fylla! De liker det de ser Anonymkode: b74e9...d23 Herregud, det var ikke det ts spurte om. Kjæresten hennes har valgt seg ei på egen alder. Men det er patetisk med folk som sender ut slike bilder, uansett alder. Og i jobbsammenheng kan det vel komme inn under seksuell trakassering. Anonymkode: caa1f...c34
AnonymBruker Skrevet 7. mars #33 Skrevet 7. mars Er du usikker på deg selv TS? Det høres hvertfall sånn ut. Anonymkode: 85e35...1ec
AnonymBruker Skrevet 7. mars #34 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du usikker på deg selv TS? Det høres hvertfall sånn ut. Anonymkode: 85e35...1ec Er ikke folk flest usikre på seg selv innimellom? Tror det er ganske normalt. Anonymkode: caa1f...c34 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars #35 Skrevet 7. mars Hva er fellessnap? En gruppe? Da er det vel ikke så mye å få gjort noe med. Hva slags gruppe er det? Anonymkode: e0ec8...c5e
AnonymBruker Skrevet 7. mars #36 Skrevet 7. mars Hvorfor vet du at hun sender slike bilder? Jeg aner ikke hvem samboer har på snap en gang og ser i alle fall ikke på snappene han får. Du virker kontrollerende og sjalu. Anonymkode: 3cf02...caf
AnonymBruker Skrevet 7. mars #37 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2026 den 13.38): Hei! Typen min har en dame på snap som sikkert er i 40 årene. De har begge samme jobb men jobber ikke ilag. Hun er veldig glad i kløftene sine der fellessnappene hennes er tydelige bilder av kløftene hennes. Typen min er i 20-årene og jeg blir forbanna hver gang han opner snappene og hun har sendt ett nytt kløftebilde. Husk at hun er sikkert 20 år ELDRE ENN HAN. Det var en periode der han hadde streak med henne, han sa han svarte ikke på snappene hennes men sendte fellessnap selv til henne. Jeg spurte han om det var nødvendig, og sa han hadde blitt steik forbanna om en mann på samme alder hadde sendt bilde i baris eller av bulken sin til meg. Han sluttet å sende fellessnap til henne. Nå, etter en stund, har hun begynt å sende nye fellessnapper til han etter en lang tid uten. Altså er det mulig. Men samtidig vet jeg ikke helt hva jeg kan kreve av han. Han snapper henne ikke tilbake, han sier selv han ikke ser på bildene. Men han har ikke sagt ifra til henne at dette ikke er greit, og han fjerner henne ikke. Kjenner jeg blir ras forbanna. Hva hadde dere gjort? vh, en fortvilet ung dame Anonymkode: 4c28c...241 Hva hvis hun bare er sånn og han er en av 40 stk på fellessnapp? Anonymkode: c0832...6fc
AnonymBruker Skrevet 7. mars #38 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er fellessnap? En gruppe? Da er det vel ikke så mye å få gjort noe med. Hva slags gruppe er det? Anonymkode: e0ec8...c5e Sånn du sender til alle på lista di Anonymkode: c0832...6fc
AnonymBruker Skrevet 7. mars #39 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2026 den 21.08): Hvis hun legger kløfta ut på story, så antar jeg det ikke akkurat er nudes du snakker om her. Noen er glade i kløfta si, noen er glade i trynet sitt, noen er glade i midjen sin, noen er glade i rumpa si, og noen igjen liker å legge det de synes er de flotteste og mest flatterende eller mest sexy bildene av seg selv på sosiale medier. Hvis du skal flippe ut over hva folk poster på some så får du et kort og slitsomt liv. Ta deg sammen. Anonymkode: ae9de...0fb Bare for å være helt tydelig med deg siden du er så kvass og tydeligvis ikke har lest innlegget, så bryr jeg meg hatten om hva hun legger ut på story og ikke. Derimot å sende til en som er 20 år yngre synes jeg er unødvendig. Har møtt henne selv, hyggelig dame men ikke en jeg ville vert vennine med. Verken om hun var på min alder eller ikke. Helt enig med deg, det man er fornøyd med selv skal man gjerne legge ut på story og det bryr meg ikke. Anonymkode: 4c28c...241
AnonymBruker Skrevet 7. mars #40 Skrevet 7. mars Problemet her bør ikke være HVA hun deler, men at kjæresten din har henne på sc? Ikke hennes ansvar, i mitt hode, at du reagerer som du gjør. Kan skjønne deg, men du jakter nok på "dritt" om henne. Du kan vel evt.be han om å slette henne så er du kvitt "problemet"? Anonymkode: f8575...e45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå