Gå til innhold

Dummeste Finn annonsen du har sett...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom over en annonse fra noen som solgte en boks "uoppenett" (uåpnet) Ajax skurepulver. Den kalte de "vintage" og ville ha 450 kroner for...

De har sluttet å selge dette i Norge tror jeg, men i Danmark får man slike bokser til under 30 danske kroner. Og så ville noen ha 450 kr for en på Finn.... Vel, når de ikke engang vet hvordan "uåpnet" staves, kan man vel ikke forvente stort av vedkommendes oppfatning av hva slags priser markedet er villig til å betale for noe vaskemiddel.

Jeg vet ikke om det er lov på Kvinneguiden å linke til annonser man kaller "den dummeste", så foreløbig får jeg vel la være å legge ut linken til annonsen. Dessverre.

Anonymkode: f8441...6d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke noe nytt at ting som går ut av produksjon eller det er mangel på, selges rådyrt på finn. Sjokoladeracketen fra Minde i mørk variant lå f.eks. ute til mange hundre før jul. Samme med hockeypulver da det var mangel på det, fiskeboller og gud vet hva.

Selv om du og jeg ikke er interessert i sånt, kan det jo være andre som er det. Og det er jo lov som selger å prøve seg. Det heter jo at en ting er verdt så mye som noen er villig til å betale for den, og det ser vi jo når disse annonsene dukker opp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Seff skrev (8 minutter siden):

Det er jo ikke noe nytt at ting som går ut av produksjon eller det er mangel på, selges rådyrt på finn. Sjokoladeracketen fra Minde i mørk variant lå f.eks. ute til mange hundre før jul. Samme med hockeypulver da det var mangel på det, fiskeboller og gud vet hva.

Selv om du og jeg ikke er interessert i sånt, kan det jo være andre som er det. Og det er jo lov som selger å prøve seg. Det heter jo at en ting er verdt så mye som noen er villig til å betale for den, og det ser vi jo når disse annonsene dukker opp.

Da forekommer det "dummeste" annonser oftere enn jeg trodde.

Anonymkode: f8441...6d0

AnonymBruker
Skrevet

De som skulle omplassere sin husky som de hadde kjøpt under corona-pandemien for "den er for mye husky for oss". Hva trodde de at de kjøpte? 

Anonymkode: 55ad9...ecf

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg så en gang noen som skulle selge en grei komfyr. i teksten under bildet stod det" Det hvite er støv"  Jauda hehe.. Er det ikke bare å tørke av det støvet da tenkte jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...