Gå til innhold

Mens vi venter på lille-prinsessa


*LinKa*

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage meg en dagbok om de to siste månedene av svangerskapet mitt. Jeg er 30 uker på vei. Tiden har gått fryktelig fort denne gangen. Kanskje ikke så rart med to barn fra før. :ler:

Litt om meg: jeg er ei jente på 24 år (i 18 dager til :sjarmor: ) og er forovet med en herlig mann på 29 år. Sammen har vi prinsessa på 3 år, prinsen på 1 år og i juni er lille-prinsessa her.

Klem fra *LinKa*

Endret av *LinKa*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tittei Linka. Der fant jeg deg.

Koselig å se flere kjente her inne. Og mrosomt å følge med her og. Det er jo ikke så lett å følge med på NM når den krasjer hele tida ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, *Emma*.

Ja, jeg synes det var litt greit å åpne en dagbok her inne og samtidig følge litt med på deres. Har jo mer tid nå som NM ikke fungerer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja NM er jo virkelig håpløs. KG har kun vært nede en gang i de 2 årene jeg har vært medlem her og da flyttet de fra en server til en annen eller noe sånt også tok det omtrendt så lang tid som de sa opprinnelig.....og jeg tror til og med de sa ifra på forhånd...he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt med en side som fungerer, Emma!

Heisann Veronal! *Jeg kan så absolutt ikke en eneste smiley her inne*

Og du er mer enn velkommen til å snike her Crash, kommer nok til å stikke innom deg jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :-D

Grattis med KG-dagbok og takk for koselig hilsen i dagboka mi! :klem:

Artig med flere juni/julimager her inne! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...