Gjest allium Skrevet 29. april 2006 #81 Skrevet 29. april 2006 dere som synes de er store i str, har dere bomull eller microfiber? ← Har begge, de er nokså like i størrelsen. Jeg har buksestørrelse 40 eller 42, kjøpte M (38/40) og de passer fint, også etter vask og tørketrommel.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #82 Skrevet 1. mai 2006 Er de veldig lave i livet sånn at "alt" vises? Hvordan er de i mikrofiber? Har vært litt plaget med at jeg blir klam i mikrofibertruser. Er det noen som har erfart dette?
Søtpotita Skrevet 31. mai 2006 #83 Skrevet 31. mai 2006 Eg har også kjøpt meg ein hipster i microfiber. Behageleg på Er veldig lei av å bruka string, så det er herleg å ha noko litt meir dekkande! Dei var kanskje litt store i størrelsen...Syns det var nokon som skreiv i ein eller annan tråd at det var kome fleire fargar?
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2006 #85 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Har på min nyinnkjøpte hipster i microfiber i dag. Svært behagelig å ha på Kommer garantert til å gå til innkjøp av fler! Men ettersom jeg synes den er litt større i fasongen enn en vanlig hipster, kommer jeg også til å teste et par av de andre modellene fra merket. Tror vel ikke akkurat at min kjære kommer til å bli veldig imponert av denne fasongen Men komfy er den definitivt Endret 31. mai 2006 av Sprilla
Gjest sangria Skrevet 31. mai 2006 #86 Skrevet 31. mai 2006 Oki doki, da blir det nye truser på meg også! Jeg hadde faktisk tenkt å boikotte de, siden reklamen var så teit.. Men nå må jeg bare prøve. ← Jeg synes dama i reklamen er så skjønn, så jeg er fristet til å kjøpe av den grunn. Sånn i tilfelle jeg plutselig blir like skjønn som henne. (Husker forresten godt Pierre Robert. Hadde knallrød leppestift derfra da jeg gikk på ungdomsskolen, og litt senere kjøpte jeg en rouge da det var opphørssalg på merket.)
^me^ Skrevet 1. juni 2006 #87 Skrevet 1. juni 2006 Har på min nyinnkjøpte hipster i microfiber i dag. Svært behagelig å ha på Kommer garantert til å gå til innkjøp av fler! ← jupp me 2!
Gjest Fruktfat Skrevet 1. juni 2006 #88 Skrevet 1. juni 2006 Men ettersom jeg synes den er litt større i fasongen enn en vanlig hipster, kommer jeg også til å teste et par av de andre modellene fra merket. Tror vel ikke akkurat at min kjære kommer til å bli veldig imponert av denne fasongen ← samme tenkte jegb ta jeg tok den på! minnet meg om mammatruse... det er ikke trusa jeg har på meg når jeg skal forføre noen, nei...
loffen Skrevet 1. juni 2006 #89 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er veldig fornøyd med hipsteren i mikrofiber. Blir ikke klam heller. Den er kanskje litt stor i str, men er redd den kommer til å stramme for mye rundt lårene hvis jeg kjøper mindre.
Wonders Skrevet 1. juni 2006 #90 Skrevet 1. juni 2006 Samme her... Var ikke det noe sminkegreier på 80-tallet? ← Jo det luktet godt, mamma hadde dette! :grine2: Blir det nupper på sånne truser?
lillesky Skrevet 1. juni 2006 #91 Skrevet 1. juni 2006 Jeg synes de i microfiber er større i størrelsen enn de i bomull. Har ikke blitt nupper på mine truser, enda jeg har vasket dem flere ganger.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #92 Skrevet 4. juni 2006 Enig i at trusene er gode. Har hipster og boxer. Men det er jo EKSTREMT store størrelser. Kjøpte S, og de er for store!!!
Gjest Cerise Skrevet 27. juni 2006 #93 Skrevet 27. juni 2006 Hmm.. tror jeg også vil ha disse! så de har kommet med kule farger
Gjest allium Skrevet 27. juni 2006 #94 Skrevet 27. juni 2006 Hmm.. tror jeg også vil ha disse! så de har kommet med kule farger ← Hmmm... kule farger sa du? Hvilke?
Gjest Cerise Skrevet 27. juni 2006 #95 Skrevet 27. juni 2006 Hmmm... kule farger sa du? Hvilke? ← rosa og turkise med hvite blomster så de på rimi her en dag :D
Gjest allium Skrevet 27. juni 2006 #96 Skrevet 27. juni 2006 rosa og turkise med hvite blomster så de på rimi her en dag :D ← Må sjekkes ut. Men kan i utgangspunktet styre meg for blomstene...
Galore Skrevet 13. september 2006 #97 Skrevet 13. september 2006 Har nå hatt Peirre Robert truser i flere måneder og synes at kvaliteten og passformen fremdeles er bra - noen andre som har erfaringer å dele?
Gjest Solsikke Skrevet 13. september 2006 #98 Skrevet 13. september 2006 Tror jeg blir nødt til å prøve disse jeg og. Har sett de på nesten alle dagligvarebutikkene jeg har vært innom i det siste. Jeg får kjøpe med meg en neste gang jeg skal på Rema
lillesky Skrevet 13. september 2006 #99 Skrevet 13. september 2006 Liker best de svarte. Synes de hvite blir litt "bestemor".
Mona Skrevet 13. september 2006 #100 Skrevet 13. september 2006 Jeg kjøpte disse i sommer og nå bruker jeg nesten ikke annet! Men, jeg har ikke funnet boxeren i svart! Noen som har sett det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå