Gå til innhold

Undertøy fra Pierre Robert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Glemte å pakke undertøy da jeg skulle på fjellet i påsken og ente i ren desperasjon opp med P. R. hipster trusene.. Syntes det var litt smårart å kjøpe undisene i dagligvarebutikken, men det viste seg å være en suksess! Knalldigg å ha på. Tror de kostet 59,- pr. stk.

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Samme her...

Var ikke det noe sminkegreier på 80-tallet?

Jo, 80 og 90-tallet. Husker de solgte det på Vita, innpakningen på sminken var lysegrønn :)

Skrevet

Synes helt tydelig stemmen i reklamen sier " de nye trusen fra FJÆR og BÆR"

:fnis:

Gjest Jalileh
Skrevet

De virker veldig gode. Tror jeg skal kjøpe noen. :)

Gjest lillelou
Skrevet

Pierre Robert var et sminkemerke,ja. Husker det fra mine "glansdager". :)

Gjest gjest1
Skrevet

Da jeg var liten så trodde jeg min pappa var utro med Elida (det var en sjampo) og hun var utro mot sin mann som hette Pierre Robert og sammen hadde de en sønn som hette Tommy som egentlig skulle ha sokkene jeg fikk til den julen!

Takk for at jeg ble minnet på dette da! :frustrert:

Skrevet
Da jeg var liten så trodde jeg min pappa var utro med Elida (det var en sjampo) og hun var utro mot sin mann som hette Pierre Robert og sammen hadde de en sønn som hette Tommy som egentlig skulle ha sokkene jeg fikk til den julen!

Takk for at jeg ble minnet på dette da! :frustrert:

:ler:

Skrevet

De er faktisk spuerbehagelige. Jeg har en boxertruse, og den sitter som et skudd!

Det føles rart å kjøpe truser på matbutikken, men de trusene vil jeg ha flere av!

Skrevet

Ja, nå må jo jeg også ut å kjøpe. De ser veldig behagelige ut på reklamen nemlig :sjenert:

Skrevet
Ja, nå må jo jeg også ut å kjøpe. De ser veldig behagelige ut på reklamen nemlig :sjenert:

Ja, ikke sant? Etter å ha lest denne tråden klarer jeg rett og slett ikke å la være når jeg er innom butikken neste gang!

Skrevet

hehe.. jeg så reklamen og synes de så veldig komfortable ut,gikk på google og søkte på Pierre Robert undertøy og fant denne siden... så nå har jeg registrert meg, og drar på butikken og kjøper undertøyet imorra! :D fint at de er såpass billige også.. :D

Skrevet
:ler: Har også sett reklamen og synes de så veldig behagelige ut. Et stort pluss at så mange liker de og ikke minst prisen, må nok ut å shoppe undertøy i matvarebutikken i morgen jeg også :ler:
Skrevet

Og dermed blir det truseshopping på meg også så snart som mulig!

Skrevet

Kjøpt og sett på MENY og Safari.Enkle,men sitter behagelig uten vonde sømmer som gnager på hoftebenet",)Jeg er slank,bruker small/med kommer an på.Kunne ikke hatt den i mindre enn M,sitter som smurt.Noen som har sett i flere farger enn svart og hvit??

Skrevet

Huff, jeg får vel spasere til Kiwi i morgen og kjøpe jeg også :ler: Men det er skummelt om de er veldig store i størrelsen da. Kan jo ikke akkurat bryte forpakningen for å sjekke ut hvor store hver enkelt er.

Gjest gjest1
Skrevet

Hvordan er størrelsene?

Og hvorfor i heite huleste lager de ikke BH-er i samme da... :frustrert: Jeg er litt sånn manisk på å matche... :sjenert:

Så boxer-reklamen i dag og den ser jo sååååå god ut å ha på

Skrevet

Til dere som har boxer`ne:

Er det litt "ben" på de så de går litt nedpå låret?

Ikke langt altså, men sånn litt..

Skrevet

Er det noen som vet om det er boxeren eller hipsteren som vises i reklamen?

Skrevet
Er det noen som vet om det er boxeren eller hipsteren som vises i reklamen?

Det ser ut som det er hipsteren...

Gjest gjest1
Skrevet

Veldig gode, men de var veeldig stretchy, så ikke kjøp for stor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...