Gå til innhold

Undertøy fra Pierre Robert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den sorte boxeren på meg nå. Kjempe god.

Fant den på en Mega i Stavanger, eller var det ICA? Husker ikke helt...

Skrevet

Jeg har massevis ad disse trusene nå. Foretrekker dem. Har kun bomull for jeg tåler ikke mikrofiber. Normale i størrelsene, bruker 40-42 og M var perfekt..

Gjest Gjest_Galore_*
Skrevet

Skulle gjerne sett disse produktene i BH også. Også skulle jeg gjerne at strikken var uten logo... men ellers så synes jeg de er helt supre - er fast på innkjøpslisten...

Skrevet

Har lenge lurt på å kjøpte disse trusene. Siden så mange er fornøyde med dem, så tror jeg at jeg også vil ha dem... :)

• 9 måneder senere...
Gjest Juliez
Skrevet
Går en reklame på tv for tiden, med en dame som svinser rundt i trusa og dytter biler osv :ler: - reklamen er teit, men trusene ser både fine og behagelige ut!!!

Noen som vet hvilke butikker/kjeder som fører Pierre Robert?

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>*endret skriveleifer</span>

Skrevet

Jeg er også utrolig fornøyd med disse trusene! Sitter godt uten å krype opp i rumpa og holder fasongen gjennom mange vask! Har nesten bare slike nå, det blir kjøpt en nesten hver gang jeg er på butikken. Men skal innrømme at de ter litt merkelig å kjøpe undertøy på matbutikken, tidligere har det kun vært i virkelig knipe.....

Skrevet

Jeg synes det er helt tåpelig at de reklamerer med Limited edition nå. Limited edition på truser, jaja..

Skrevet

Elsker de hipsterne i microfiber:) har vel 6-7 sånne, og er alltid lei meg når de er på vask, så jeg må skaffe meg fler:) føler meg litt kjerring egentlig da, men så skal jeg ikke pynte meg for noen heller.. Kommer nok til å fortsette å bruke de! Merker at jeg stadig bytter ut g-stringene mine fra bomull til microfiber der også:) synes det er det diggeste!

Skrevet

Microfiber er kanskje digg, men soppinfeksjon er ikke digg, så jeg holder meg til bomull.

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg synes trusene derfra er veldig gode å ha på. Har også kjøpt singletten, den sitter godt inntil kroppen og er flott under en utringet genser f eks.

• 1 måned senere...
Skrevet
<span style='color:blue'>Til dere som har boxer`ne:

Er det litt "ben" på de så de går litt nedpå låret?

Ikke langt altså, men sånn litt..</span>

''bena'' går litt nedpå ja.

De er sinnsykt gode å ha på seg.

Kjenner dem ikke.

Må ha fler bare må ha fler. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Nå har det kommet sokker og strømpebukser fra Pierre Robert også - noen som har prøvd det? De ull stømpebuksene ser litt gode ut.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_synne_*
Skrevet

Jeg mener å ha sett pierre robert i matbutiker. :)

Gjest Gjest_Irene_*
Skrevet
Nå har det kommet sokker og strømpebukser fra Pierre Robert også - noen som har prøvd det? De ull stømpebuksene ser litt gode ut.

Ja, kjøpte en igår, og når jeg skulle ta på meg den istad så jeg det var hull i den.. Det er dårlig :(. Og iallefall når den koster 170 kr

Skrevet

Er mange av venninnene mine som har de og sier at det er den beste strømpebuksa de har hatt på seg:)

Skrevet

trusene har holdt godt, og strømpebuksene er også veldig gode!! Til en forandring så raknet de ikke etter en dags bruk..

kommer til å kjøpe flere!

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har en. En svart bokser. Den er skikkelig behagelig å bruke, lover dere :D

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Karen_*
Skrevet

Pierre Robert finnes på alle matbutikkan i landet .. ! :P

Skrevet
Pierre Robert finnes på alle matbutikkan i landet .. ! :P

Ja, men vi får håpe de som lurte har funnet ut av det, og ikke gått og fundert over det i to år.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...