Gå til innhold

Influencere - er de like alle sammen omtrent???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beige hjem. Beige, hvitt, sort interior. Eikegulv og slette flater på kjøkkenfrontene. De samme lampene og gulvteppene. De samme klærne. De samme endeløse feriene. Negler, bryn, hår, photoshoots, nipt-test, gender reveal, . De samme barnevognene og must haves innen babyprodukter. Den samme maten som lages og så den endeløse strømmen av iskaffe. 

Hvor er de ekte genuine, kreative folkene?? De som ikke bare pusher generisk interiør- og livsstilsprodukter?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De flinke folkene har fått seg en ordentlig kompetanse og jobb med mening.

Men din feed er jo en direkte refleksjon av dine egne interesser, så valget er ditt. 
Jeg har ingenting av det du beskriver i min feed. 

• Liker 4
Skrevet
Ryvita skrev (8 timer siden):

De flinke folkene har fått seg en ordentlig kompetanse og jobb med mening.

Men din feed er jo en direkte refleksjon av dine egne interesser, så valget er ditt. 
Jeg har ingenting av det du beskriver i min feed. 

Jeg har ingen interesse av verken interiør eller iskaffe, ei heller sydenturer, designer esker eller negler, bryn, hår, trening etc. 

• Liker 2
Gjest Xstrella
Skrevet

De har et liv og en ordentlig jobb. De trenger ikke oppmerksomhet og bekreftelse av andre for å ha et fint liv. 

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Det er heilt sant at alle influensarar fungerer likt. Det er ingen tilfelle, for dei går i røynda på den same skulen og lærer dei same teknikkane for å fanga merksemda vår. Sjølv om dei lèt som om dei er "venninner" som berre deler frå kvardagen, så er målet deira nøyaktig det same: Det handlar om pengar, klikk og det å bli sett. Dei brukar dei same psykologiske triksa for at vi skal føla at vi kjenner dei og må heia på dei, men i røynda er det ein medvete strategi for å få makt og påverka oss. Bak den "hyggjelege" fasaden ligg det ein rein forretningsmodell som lever av at vi brukar tida vår på dei.

Endret av oss-to
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...