AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars Eller hva kaller du den? Synes den er så fin. Ser den blir kalt pine green og woods f.eks, men det er jo en grønnfarge med en del blått i og ikke en farge som går i ett med det grønne i naturen. Siste bildet gjelder øverste fargen. Anonymkode: c0d94...40e
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Skrevet 1. mars Det er ulike farger på alle bildene? Ser det jeg vil kalle sjøgrønn, petroleum blå, og teal her. Anonymkode: d614c...028 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars #3 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ulike farger på alle bildene? Ser det jeg vil kalle sjøgrønn, petroleum blå, og teal her. Anonymkode: d614c...028 Nei, det skal være samme fargen, bare tatt i ulikt lys. To produsenter bare av fargen og bilde 2 og 4 er av akkurat samme plagg f.eks. Jeg tenker personlig de fargene du lister her er betydelig mer mot blått/turkis enn denne fargen er. Anonymkode: c0d94...40e
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5 Skrevet 10. mars Når fargen er ganske mørk kaller jeg den petroleum. Er den lysere/friskere kaller jeg den sjøgrønn eller teal avhengig av fargetonen. Anonymkode: c8d6c...a60 3
Enda en tulling Skrevet 13. mars #8 Skrevet 13. mars Jeg ville kalt den flaskegrønn, men nå er jeg vel strengt tatt ikke i fargebransjen, da....
Enda en tulling Skrevet 13. mars #9 Skrevet 13. mars Tillegg ang. trær: Bartrær som furu går nok mer mot blått enn de løvtrærne på bildet der, så det er ikke sikkert at de opprinnelige navnene er helt på jordet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå