WeirdLady73 Skrevet i går, 09:37 #1 Skrevet i går, 09:37 Hei Jeg vil gjerne skifte ut den vanlige deodoranten med et sunnere alternativ ( i så fall prøve 😅 ) Jeg har kraftig/stram svettelukt generelt selv etter jeg har gjort forbedringer i kostholdet med mindre prosessert mat, så jeg har litt noia av jeg skal gå rundt å stinke og folk ikke vil være rundt meg 😅😂 Har noen noe gode erfaringer med mineralsalt deodorant eller noe annet uten skadelige kjemikalier setter jeg pris på å høre om dette 😃
AnonymBruker Skrevet i går, 09:42 #3 Skrevet i går, 09:42 Har prøvd mange ulike og prøvd å gitt det tid, men det ender opp med at jeg lukter skikkelig gammel mann svette og klarer ikke engang å vaske bort lukta. Det eneste som funker er vanlig deo.. Merkelig og veldig frustrerende. Anonymkode: f2aae...999 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:36 #4 Skrevet i går, 12:36 Jeg bruker og er fornøyd med denne, men jeg er nok ikke plaget av mer lukt enn det som anses som normalt tror jeg. Anonymkode: 6f4b3...f99
AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #5 Skrevet i går, 12:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har prøvd mange ulike og prøvd å gitt det tid, men det ender opp med at jeg lukter skikkelig gammel mann svette og klarer ikke engang å vaske bort lukta. Det eneste som funker er vanlig deo.. Merkelig og veldig frustrerende. Anonymkode: f2aae...999 Samme her. Mye stressvette på meg med lukt. Eneste som funker er Vichy sin 72-timers. Anonymkode: b25fa...f82
AnonymBruker Skrevet i går, 12:49 #6 Skrevet i går, 12:49 Er jo bare å vaske seg ofte. Anonymkode: fae5a...a65
AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #7 Skrevet i går, 13:00 Ian skrev (3 timer siden): Wild https://sunkost.no/merker/wild Var skeptisk men prøvde denne. Den lukter så godt på meg. Mannen er helt forbauset og spør ofte hvordan jeg kan lukte så godt! Har den med lavendel. Anonymkode: f406c...ecc 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:04 #8 Skrevet i går, 13:04 Kutta ut deo for noen mnd siden, da jeg klødde fælt under armene. Merker nå absolutt ingen dårlig lukt, ikke engang etter en hard arbeidsøkt (jobber mye tungt). Dusjer hver dag. Er kvinne. Anonymkode: 8d9d9...3a1
Capazitet Skrevet i går, 14:52 #9 Skrevet i går, 14:52 Alle deodorantar har kjemikalier. Veit du egentlig kva kjemikalier er? Det er stoffer. Vanskeleg å laga deodorant utan nokon stoff i. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:01 #10 Skrevet i går, 15:01 https://www.aftenposten.no/foreldreliv/i/5089kK/disse-deodorantene-boer-du-styre-unna Anonymkode: 909a5...c35 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå