Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg sluttet å å gå på kampanjer for sjokoladeplater. I mange år har det vært ''5 for 100 kroner'' som har vært det ultimate tilbudet. Nå om dagen prøver de å selge deg 3 stk for samme pris. Jeg skjønner at det er noe som heter inflasjon og at prisene justeres etter etterspørsel og pris på råvarer men så mye er jeg faktisk ikke villig til å betale for betraktelig mindre vare enn det jeg er vant til. Enkelte butikker selger 1 plate for 60 kroner og mer og det nekter jeg å betale for et par gram sjokolade!!!!!

Anonymkode: 83571...193

• Liker 12
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting 

Anonymkode: f5027...b1c

• Liker 1
Skrevet

Pepsi Max, godteri, snacks og mat med høyt fettinnhold generelt.

Grunnen er operasjon jeg skal ha snart. Da vil det bli en annen hverdag, så det er like greit å bare venne seg til det. 

• Liker 2
  • Hjerte 10
AnonymBruker
Skrevet

Brus. 

Anonymkode: 8805f...2a0

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Selv har jeg sluttet å å gå på kampanjer for sjokoladeplater. I mange år har det vært ''5 for 100 kroner'' som har vært det ultimate tilbudet. Nå om dagen prøver de å selge deg 3 stk for samme pris. Jeg skjønner at det er noe som heter inflasjon og at prisene justeres etter etterspørsel og pris på råvarer men så mye er jeg faktisk ikke villig til å betale for betraktelig mindre vare enn det jeg er vant til. Enkelte butikker selger 1 plate for 60 kroner og mer og det nekter jeg å betale for et par gram sjokolade!!!!!

Coop xtra hadde tilbud 3 for 120, gjett om jeg løp og kjøpte, not. Sjokolade har blitt latterlig dyrt så det har jeg sluttet å kjøpe. 

Kjøper ikke ost så ofte heller, noen ganger er det på salg og da slår jeg til. 

Kjøttdeig blir det ikke like ofte heller. 

Jeg kjøper egg fra en bonde, ellers hadde jeg sikkert ikke hatt råd til det.

Anonymkode: 15cfc...fc6

AnonymBruker
Skrevet

smaksatt skyr (ultraprosessert og kunstig søtning), paprika kick potetgull (maltodextrin), oppdrettslaks (uetisk som fy). Ellers har jeg spist sunt og 95 % rent hele veien.

Anonymkode: ded29...b49

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Amerikanske produkter - hvorfor sier seg vel selv.

Anonymkode: 1046a...9b9

• Liker 10
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Grønnsaker. Unødvendig dyrt og dessuten får man all næringen man trenger fra animalsk.

Anonymkode: 653bc...4f0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper mindre ost, har sluttet å kjøpe kjøttdeig av okse, kjøper generelt mindre kjøtt og fisk. 

Anonymkode: 71a3e...9d0

• Liker 1
Skrevet

Oppdrettslaks. Null dyrevelferd og miljøversting. Syk syk bransje!!!

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd.

Rhodiola, admin.

AnonymBruker
Skrevet

Sluttet å kjøpe meierismør. Er blitt dyrt.

Anonymkode: 46270...cdc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg oppdaget at det koster over 40kr for 250 gram time smør, men bare 61 kr for 500 gram. 

Anonymkode: 15cfc...fc6

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper ingenting fra, eller som støtter, Israhell eller USA. 

Anonymkode: 65cd1...5a3

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ferskpresset juice. Latterlig dyrt. Ingenting med at vi ikke har råd, det er bare prinsipp 

Anonymkode: bde94...9ec

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Et tips er å kjøpe ved de høytidene det er kampanjer. Kjøpte for 39 før jul, det er bra pris. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt som er tilsatt kunstig sukker utenom en bestemt tyggegummi/smak, men den har heller ikke den vanlige bismaken. Dropper det meste av ultraprossesert mat og har begynt å lese hva ulike varer inneholder. 

Anonymkode: 7b8ae...c6f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Billigere å kjøpe sjokolade i løs vekt enn sjokolade plater.

Anonymkode: 18e37...f65

• Liker 6
Skrevet

Melkerull er helt utelukket, med mindre det er snakk om tilbud som 20 kr. Coop Prix selger vel for 42 kr eller noe, fremstår nesten som svindel. Kiwi tar langt mindre, men 30+ er også ganske utelukket. Kjøper gjerne små sjokolader hos Normal isteden og så blir det generelt mindre sjokolade enn før.

Gidder heller ikke å kjøpe fiskeboller på boks, har vel hatt omtrent samme prisutvikling som melkerullen.

Har begynt å spise ganske ensidig pga de ville prisene. Spiser veldig ofte en rett bestående av kjøtt, fersk pasta og frosne grønnsaker i litt ulike varianter.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...