AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar Noen som kan tipse meg om en gråbrun øyenskygge? Må være kald farge, var lett å finne før, men nå finner jeg aldri nyansen jeg elsker. Anonymkode: a94b2...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Skrevet 1. mars Gråbrun..er ikke det fargen som heter taupe? Google, så finner du mange alternativ. Anonymkode: 3841e...cdc 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Skrevet 2. mars Jeg liker disse farge paljettene til mac de kommer i ulike versjoner med ulike farger nyansjer. De inneholder ikke talk (noe jeg er opptatt av). De kommer med både 6 ulike farger eller 12 ulike farger. Jeg trenger farger som enten er nøytrale eller kalde og har funnet flere som funker for meg . Connect in colour eye shadow pallet heter denne serien fra Mac. Anonymkode: abcf8...563 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Skrevet 3. mars Urban decay naked 2 (mini) har fine gråbrune nyanser. Jeg opplever det som en ganske nøytral palett, ikke for varm. Anonymkode: f64d1...5a9 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars Å, tusen takk for svar! Dere er supre! Jeg skal snarest få sjekket ut disse, har spurt på to parfymeri, men de hadde ikke noe å foreslå. Anonymkode: a94b2...8cb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå