AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar Har møtt en ny gutt som jeg har møtt er par ganger. Første gangen vi traff hverandre gikk sexen helt fint. Var med hverandre i en hel helg. 2 gangen var vi i nesten 5 dager og hadde en del sex. Helt på slutten begynte jeg å blø, natt til man , altså 6 dager siden ca. Trodde det kanskje var fordi jeg var sår/livmor noe irritert fordi jeg har ikke hatt så mye sex på over 1 år. Mens hadde jeg uken før dette, så derfor utelukket jeg det. Har ikke slitt mye med mellomblødninger og gått på p-piller halve livet. Men blødningen gir seg aldri. Det kommer masse friskt blod, så roer det seg og feks når jeg trener eller enkelte dager våkner kan det være mye friskt blod igjen. Samt har jeg hatt noe mensen lignende smerter som murring typ.. spesielt etter 1 dagen jeg begynte å blå. Har hatt litt sykdoms fornemmelse, dvs akkurat som jeg skal bli sår i hals og vært trøtt i kroppen. Ikke hatt feber til info - for tenkte på herpes. Utfloden er fin og det er ikke særlig lukt ift hva som er vanlig. Nå i dag, lør så begynte jeg å få masse friskt blod igjen?!? Noen andre som har opplevd en blødning etter sex så lenge ? Anonymkode: 9fe2e...033
Fighter83 Skrevet 28. februar #2 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har møtt en ny gutt som jeg har møtt er par ganger. Første gangen vi traff hverandre gikk sexen helt fint. Var med hverandre i en hel helg. 2 gangen var vi i nesten 5 dager og hadde en del sex. Helt på slutten begynte jeg å blø, natt til man , altså 6 dager siden ca. Trodde det kanskje var fordi jeg var sår/livmor noe irritert fordi jeg har ikke hatt så mye sex på over 1 år. Mens hadde jeg uken før dette, så derfor utelukket jeg det. Har ikke slitt mye med mellomblødninger og gått på p-piller halve livet. Men blødningen gir seg aldri. Det kommer masse friskt blod, så roer det seg og feks når jeg trener eller enkelte dager våkner kan det være mye friskt blod igjen. Samt har jeg hatt noe mensen lignende smerter som murring typ.. spesielt etter 1 dagen jeg begynte å blå. Har hatt litt sykdoms fornemmelse, dvs akkurat som jeg skal bli sår i hals og vært trøtt i kroppen. Ikke hatt feber til info - for tenkte på herpes. Utfloden er fin og det er ikke særlig lukt ift hva som er vanlig. Nå i dag, lør så begynte jeg å få masse friskt blod igjen?!? Noen andre som har opplevd en blødning etter sex så lenge ? Anonymkode: 9fe2e...033 Ville tatt en graviditetstest og testet meg for kjønnssykdommer.
AnonymBruker Skrevet 28. februar #3 Skrevet 28. februar Du må til gynekolog. Kan være kreft, og mye annet. Anonymkode: 3ada1...353 1 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar #4 Skrevet 28. februar Test ja. Samt sjekk penis for utslett, klumper, byller, sår, utflod ect. Dette bør kvinner bli bedre på. Frem med lommelykta og studer penisen du skal ha inni deg. Anonymkode: d7982...452
AnonymBruker Skrevet 28. februar #5 Skrevet 28. februar Skulle ikke tro du fikk symptomer på kjønnssykdom så fort. Men du bør selvsagt teste deg i tilfelle, spesielt om ikke kondom er brukt. Men det skal gå to uker før testing. Hvordan er sexen deres og størrelsen på penis? Er det slik den støter godt? Du kan ha skjøre slimhinner og livmorhalsen blør lett. Anonymkode: db9af...637
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6 Skrevet 28. februar Var den veldig stor slik at du kan ha fått en stor rift? Anonymkode: 1410c...ffa
AnonymBruker Skrevet 28. februar #7 Skrevet 28. februar Du bør sjekke deg hos gynekolog. Celleprøve, kjønnssykdommer og en blodprøve. Anonymkode: 4e0f5...47a 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars #8 Skrevet 2. mars Jeg blødde en gang i en hel måned. Var ikke noe farlig, men greit å ta en sjekk hos gynekolog. Anonymkode: c4f75...c81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå