Valyria83 Skrevet 10. mars #21 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja, S1E7 må vel være noe av det hotteste som har gått på TV noen gang. 🔥 Anonymkode: cfdcc...eb7 Enig og så troverdig.
AnonymBruker Skrevet 10. mars #22 Skrevet 10. mars Valyria83 skrev (På 8.3.2026 den 23.49): Elsker det jeg da 😂 sykt bra seksuell kjemi mellom dem. er det ? hehe .... hmm hvem er det som har sex da? lol... Anonymkode: cc02c...ce8
AnonymBruker Skrevet 12. mars #23 Skrevet 12. mars Claire er ingen spesielt god mor. Etterlater datteren i fremtiden, uten å vite at hun også kan reise i tid, og tydeligvis uten planer om å noen gang se henne igjen. Når Brianna senere må returnere til fremtiden fordi Mandy trenger operasjon, blir Claire værende uten å ane om barnebarnet overlever. Hun velger Jamie hver gang. Ikke som mødrene på kg, som alltid sier at kjærligheten til mannen er en bagatell i forhold til den til barna, og som ville gått gjennom ild eller latt mannen drukne uten å nøle for å redde barna. 😄 Anonymkode: 2b72d...82f 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #24 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Claire er ingen spesielt god mor. Etterlater datteren i fremtiden, uten å vite at hun også kan reise i tid, og tydeligvis uten planer om å noen gang se henne igjen. Når Brianna senere må returnere til fremtiden fordi Mandy trenger operasjon, blir Claire værende uten å ane om barnebarnet overlever. Hun velger Jamie hver gang. Ikke som mødrene på kg, som alltid sier at kjærligheten til mannen er en bagatell i forhold til den til barna, og som ville gått gjennom ild eller latt mannen drukne uten å nøle for å redde barna. 😄 Anonymkode: 2b72d...82f De hadde vel ikke KG på den tiden da, så hun kan jo ikke vite hva som er godkjent 😁 Anonymkode: 8cb9d...eff 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #25 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De hadde vel ikke KG på den tiden da, så hun kan jo ikke vite hva som er godkjent 😁 Anonymkode: 8cb9d...eff Nei, det er sant, vanskelig uten kg som rettesnor for livet ☺️ Anonymkode: 2b72d...82f 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #26 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Claire er ingen spesielt god mor. Etterlater datteren i fremtiden, uten å vite at hun også kan reise i tid, og tydeligvis uten planer om å noen gang se henne igjen. Når Brianna senere må returnere til fremtiden fordi Mandy trenger operasjon, blir Claire værende uten å ane om barnebarnet overlever. Hun velger Jamie hver gang. Ikke som mødrene på kg, som alltid sier at kjærligheten til mannen er en bagatell i forhold til den til barna, og som ville gått gjennom ild eller latt mannen drukne uten å nøle for å redde barna. 😄 Anonymkode: 2b72d...82f Var ikke Brianna ganske voksen før Claire dro tilbake da? Anonymkode: cc30b...547 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #27 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Var ikke Brianna ganske voksen før Claire dro tilbake da? Anonymkode: cc30b...547 Joda, men ville du valgt å reise fra din 20 år gamle datter for alltid for en mann? Anonymkode: 2b72d...82f 3
Bacteria Skrevet 12. mars #28 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det er sant, vanskelig uten kg som rettesnor for livet ☺️ Anonymkode: 2b72d...82f Hahahaha….! Dagens beste kommentar 😂 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars #29 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Joda, men ville du valgt å reise fra din 20 år gamle datter for alltid for en mann? Anonymkode: 2b72d...82f En mann …. Eller Jamie… hehehe.. Anonymkode: cc30b...547 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars #30 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): En mann …. Eller Jamie… hehehe.. Anonymkode: cc30b...547 Kanskje det burde være en ny poll på kg. Hvem elsker du høyest, barna, hunden eller Jamie Fraser. Anonymkode: 2b72d...82f 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #31 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kanskje det burde være en ny poll på kg. Hvem elsker du høyest, barna, hunden eller Jamie Fraser. Anonymkode: 2b72d...82f 😂😂 Anonymkode: cc30b...547
AnonymBruker Skrevet 13. mars #32 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2026 den 19.39): Nei, det er sant, vanskelig uten kg som rettesnor for livet ☺️ Anonymkode: 2b72d...82f Hahaha! Brianna var vel 20 år da Claire dro? Når det gjelder at Claire ikke ble med tilbake til fremtiden da Mandy måtte opereres, var det fordi hun mente hun ikke ville overleve en tidsreise til (hun holdt på å dø da hun reiste tilbake til Jamie). Det står i bøkene, men ikke like klart i serien. Hun hadde jo ikke hjulpet Mandy ved å dø. Anonymkode: cfdcc...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #33 Skrevet 13. mars Bacteria skrev (23 timer siden): Hahahaha….! Dagens beste kommentar 😂 Ja, hva skulle vi gjort uten KG som moralsk kompass? 🤣 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En mann …. Eller Jamie… hehehe.. Anonymkode: cc30b...547 Dagens beste kommentar nummer to. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje det burde være en ny poll på kg. Hvem elsker du høyest, barna, hunden eller Jamie Fraser. Anonymkode: 2b72d...82f Og nummer tre! 🤣 Anonymkode: cfdcc...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #35 Skrevet 13. mars Hvordan orker dere å se på dette her. 🙈🙈🙈 Anonymkode: cc02c...ce8
AnonymBruker Skrevet 13. mars #36 Skrevet 13. mars https://thetvapp.to/tv/starz-east-live-stream/ Anonymkode: 42bda...cab
Valyria83 Skrevet 13. mars #37 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje det burde være en ny poll på kg. Hvem elsker du høyest, barna, hunden eller Jamie Fraser. Anonymkode: 2b72d...82f 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 15. mars #38 Skrevet 15. mars Jeg elsker Outlander men det er samtidig deilig at det er siste sesongen. Jeg syns at Sophie (brianna) tok seg veldig opp som skuespiller i sesong 7. Og Rick (roger) har også vokst på meg som skuespiller. Anonymkode: d494b...185
AnonymBruker Skrevet 15. mars #39 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg syns at Sophie (brianna) tok seg veldig opp som skuespiller i sesong 7. Og Rick (roger) har også vokst på meg som skuespiller. Anonymkode: d494b...185 Jeg elsket de to fra starten, og syntes serien tok seg opp veldig da de kom med. Det eneste jeg ikke forstår er hvorfor Brianna var så spydig mot Roger første gang de møttes. Men gikk over fort da. Anonymkode: 2b72d...82f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:12 #40 Skrevet tirsdag kl. 17:12 AnonymBruker skrev (På 15.3.2026 den 13.47): Jeg elsket de to fra starten, og syntes serien tok seg opp veldig da de kom med. Det eneste jeg ikke forstår er hvorfor Brianna var så spydig mot Roger første gang de møttes. Men gikk over fort da. Anonymkode: 2b72d...82f Tror det er en blanding av tenåring/ungdom (hun er vel 19-20 i starten?) som har det tøft fordi faren er død og… dårlig skuespill. Den scenen hvor de møtes første gang er… rar. Anonymkode: cfdcc...eb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå