AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar Synes å kjøpe bukse er vanskelig . Mye rare og forvirrende str. Hvem merker og butikker er best på str som er normale. Ikke for små eller for store i str. Anonymkode: ea83a...76c
AnonymBruker Skrevet 28. februar #2 Skrevet 28. februar Det beste når man handler klær på nett er å bruke et målebånd. Billig å kjøpe, de fleste hjem har det vel liggende. Så leser man størrelsesguiden på nettsiden, der står alle mål av kroppen og hvilken størrelse det tilsvarer. Anonymkode: bcf00...320
AnonymBruker Skrevet 28. februar #3 Skrevet 28. februar Hvis det er et nytt merke hender det at jeg må bestille 2-3 ulike størrelser og sende tilbake de som ikke passer. Og finner jeg en bukse som passer både i livet og i lengden så kjøper jeg gjerne mer enn en av gangen. Anonymkode: 47adb...ca1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #4 Skrevet 28. februar Aldri kjøp jeans på nett! Har aldri lykkes med det. Vi har alle forskjellige rumper og lår er umuligt! Anonymkode: bdf59...49a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå