Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri brukt rensesjampo og for første gang skal jeg bruke den i dag. 

Dere som har erfaringer med rensesjampo, skal man sjamponere med den 2 ganger? Og skal man bruke vanlig sjampo rett etter den eller ikke? 

Anonymkode: ea46a...73a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om.  Tror at sjampo vasker og renser godt nok. Unnskyld, ikke det du spør om, men vil gjerne vite hvilke svar du får her

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere som har erfaringer med rensesjampo, skal man sjamponere med den 2 ganger? Og skal man bruke vanlig sjampo rett etter den eller ikke? 

Prøv deg frem med en eller to sjamponeringer, og ikke bruk vanlig sjampo etterpå.

Anonymkode: 6f141...0c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (2 minutter siden):

Har aldri hørt om.  Tror at sjampo vasker og renser godt nok. Unnskyld, ikke det du spør om, men vil gjerne vite hvilke svar du får her

Rensesjampo brukes hvis man har mye produktrester og slikt og om man sliter med fett hår, derfor tenkte jeg å prøve. 

Ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å lese på flaska/boksen? 

Anonymkode: 669b7...84a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rensesjampo brukes hvis man har mye produktrester og slikt og om man sliter med fett hår, derfor tenkte jeg å prøve. 

Ts

Ja, jeg måtte undersøke.

Slik jeg har forstått det, er rense sjampo ganske mye sterkere, og må ikke brukes til daglig. Men du kan bruke det litt dersom du har mye stilig, fett, og kjemikalier i håret som skal vekk. Da kan du godt ta to ganger, men prøv deg frem. Noen ganger holder det med 1 gang

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville sjamponert to ganger og latt andre omgang sitte litt, samt skylt veldig godt etterpå. Ville hatt i en kur etterpå og hårolje etter vask.

Det er nok fordi jeg ser på det som en hårbehandling for hårets del, og ikke for min 😃

Anonymkode: 35b7d...136

AnonymBruker
Skrevet

Kommer nok an på hvilken rensesjampo du bruker, jeg brukte den fra KMS, da brukte jeg aldri annen sjampo og jeg vasket alltid to ganger. 

Anonymkode: b682e...4fa

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Cantuu sin rensesjampo.

Bruker den alltid to ganger, og ikke sjampo etterpå. Men bruker ikke vanlig sjampo til hverdags uansett. kun rensesjampo hver 10-14 dag. 

Anonymkode: 10e30...2da

Skrevet

Det kommer an på håret ditt og hvor mye produkter du bruker. Jeg pleier ikke bruke det to ganger.
Om du opplever at håret fremdeles føles tungt/skitten med bare en vask så er det bare å prøve to ganger neste gang. 

Anonymkode: ca82a...7e7

Skrevet

Kan noen anbefale en type som helst ikke gjør håret knusktørt? (Bleket hår)

Anonymkode: 69513...538

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan noen anbefale en type som helst ikke gjør håret knusktørt? (Bleket hår)

Anonymkode: 69513...538

Ouai sin renseshampo tørkar ikkje ut håret. Litt dyr men verdt det.

OUAI Detox Shampoo – Koch Parfymeri

• Hjerte 1
Skrevet
exictence skrev (På 28.2.2026 den 9.09):

Nei, eller: jo - men for å få samme effekt som renseshampo så må man inn med syrer som brukes i dem.

Type glycol, salisyl osv. 

Skrevet
AprilLudgate skrev (9 timer siden):

Nei, eller: jo - men for å få samme effekt som renseshampo så må man inn med syrer som brukes i dem.

Type glycol, salisyl osv. 

Så rensesjampo er til behandlet hår?

Skrevet
exictence skrev (6 timer siden):

Så rensesjampo er til behandlet hår?

Det er for dei som vil få rensa hodebunnen ordentlig innimellom, uansett hårets tilstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...