AnonymBruker Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar Har aldri brukt rensesjampo og for første gang skal jeg bruke den i dag. Dere som har erfaringer med rensesjampo, skal man sjamponere med den 2 ganger? Og skal man bruke vanlig sjampo rett etter den eller ikke? Anonymkode: ea46a...73a
exictence Skrevet 28. februar #2 Skrevet 28. februar Har aldri hørt om. Tror at sjampo vasker og renser godt nok. Unnskyld, ikke det du spør om, men vil gjerne vite hvilke svar du får her 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #3 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har aldri brukt rensesjampo og for første gang skal jeg bruke den i dag. Dere som har erfaringer med rensesjampo, skal man sjamponere med den 2 ganger? Og skal man bruke vanlig sjampo rett etter den eller ikke? Anonymkode: ea46a...73a Prøv deg frem med en eller to sjamponeringer, og ikke bruk vanlig sjampo etterpå. Anonymkode: 6f141...0c9 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar #4 Skrevet 28. februar exictence skrev (2 minutter siden): Har aldri hørt om. Tror at sjampo vasker og renser godt nok. Unnskyld, ikke det du spør om, men vil gjerne vite hvilke svar du får her Rensesjampo brukes hvis man har mye produktrester og slikt og om man sliter med fett hår, derfor tenkte jeg å prøve. Ts Anonymkode: ea46a...73a 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar #5 Skrevet 28. februar Hva med å lese på flaska/boksen? Anonymkode: 669b7...84a
exictence Skrevet 28. februar #6 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rensesjampo brukes hvis man har mye produktrester og slikt og om man sliter med fett hår, derfor tenkte jeg å prøve. Ts Anonymkode: ea46a...73a Ja, jeg måtte undersøke. Slik jeg har forstått det, er rense sjampo ganske mye sterkere, og må ikke brukes til daglig. Men du kan bruke det litt dersom du har mye stilig, fett, og kjemikalier i håret som skal vekk. Da kan du godt ta to ganger, men prøv deg frem. Noen ganger holder det med 1 gang
AnonymBruker Skrevet 28. februar #7 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri brukt rensesjampo og for første gang skal jeg bruke den i dag. Dere som har erfaringer med rensesjampo, skal man sjamponere med den 2 ganger? Og skal man bruke vanlig sjampo rett etter den eller ikke? Anonymkode: ea46a...73a Jeg ville sjamponert to ganger og latt andre omgang sitte litt, samt skylt veldig godt etterpå. Ville hatt i en kur etterpå og hårolje etter vask. Det er nok fordi jeg ser på det som en hårbehandling for hårets del, og ikke for min 😃 Anonymkode: 35b7d...136
AnonymBruker Skrevet 28. februar #8 Skrevet 28. februar Kommer nok an på hvilken rensesjampo du bruker, jeg brukte den fra KMS, da brukte jeg aldri annen sjampo og jeg vasket alltid to ganger. Anonymkode: b682e...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars #9 Skrevet 2. mars Jeg bruker Cantuu sin rensesjampo. Bruker den alltid to ganger, og ikke sjampo etterpå. Men bruker ikke vanlig sjampo til hverdags uansett. kun rensesjampo hver 10-14 dag. Anonymkode: 10e30...2da
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:18 #10 Skrevet tirsdag kl. 12:18 Det kommer an på håret ditt og hvor mye produkter du bruker. Jeg pleier ikke bruke det to ganger. Om du opplever at håret fremdeles føles tungt/skitten med bare en vask så er det bare å prøve to ganger neste gang. Anonymkode: ca82a...7e7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:19 #11 Skrevet tirsdag kl. 16:19 Kan noen anbefale en type som helst ikke gjør håret knusktørt? (Bleket hår) Anonymkode: 69513...538 1
Capazitet Skrevet tirsdag kl. 16:40 #12 Skrevet tirsdag kl. 16:40 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kan noen anbefale en type som helst ikke gjør håret knusktørt? (Bleket hår) Anonymkode: 69513...538 Ouai sin renseshampo tørkar ikkje ut håret. Litt dyr men verdt det. OUAI Detox Shampoo – Koch Parfymeri 1
AprilLudgate Skrevet tirsdag kl. 19:52 #13 Skrevet tirsdag kl. 19:52 exictence skrev (På 28.2.2026 den 9.09): Har aldri hørt om. Tror at sjampo vasker og renser godt nok. Unnskyld, ikke det du spør om, men vil gjerne vite hvilke svar du får her Nei, eller: jo - men for å få samme effekt som renseshampo så må man inn med syrer som brukes i dem. Type glycol, salisyl osv.
exictence Skrevet onsdag kl. 05:44 #14 Skrevet onsdag kl. 05:44 AprilLudgate skrev (9 timer siden): Nei, eller: jo - men for å få samme effekt som renseshampo så må man inn med syrer som brukes i dem. Type glycol, salisyl osv. Så rensesjampo er til behandlet hår?
Capazitet Skrevet onsdag kl. 12:19 #15 Skrevet onsdag kl. 12:19 exictence skrev (6 timer siden): Så rensesjampo er til behandlet hår? Det er for dei som vil få rensa hodebunnen ordentlig innimellom, uansett hårets tilstand.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå