NatNat Skrevet 2. mars #21 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ta katten med til dyrlegen, den høres syk ut. Anonymkode: cdd80...81a nei. høres ut som en vanlig katt 3
NatNat Skrevet 2. mars #22 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): På tide å bytte ut katten? Anonymkode: ff090...66a det er en katt, en levende vesen, ikke en bil...
AnonymBruker Skrevet 2. mars #23 Skrevet 2. mars Høres ut som han kjeder seg inne i leiligheten. Han hadde nok hatt det bedre å bo på en gård, hvor de verdtsatte jegeren i han, og han fikk gå inn og ut så mye han ville. Kjenner du noen på gård? Det er ikke så rart han maser om å gå ut, når han er vant til katteluke. Og du både stenger den, men også går ut på natten for å lete etter han?! Anonymkode: 9082f...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars #24 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Omplassere eller avlive? Anonymkode: 55121...302 Er veldig glad i han, så hadde da omplassert han, men det sitter langt inne å gjøre det. Ts Anonymkode: bb32f...bbc
AnonymBruker Skrevet 2. mars #25 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som han kjeder seg inne i leiligheten. Han hadde nok hatt det bedre å bo på en gård, hvor de verdtsatte jegeren i han, og han fikk gå inn og ut så mye han ville. Kjenner du noen på gård? Det er ikke så rart han maser om å gå ut, når han er vant til katteluke. Og du både stenger den, men også går ut på natten for å lete etter han?! Anonymkode: 9082f...6c3 Jeg kjenner noen på en gård, men de har flere katter fra før av og min katt hadde ikke gått sammen med de. Jeg har stengt katteluken fordi jeg fikk stuen full av rotter og halvdøde ekorn. Jeg følger han ut/ inn når han vil, og jeg går av og til ut om natten for å se om han har lyst inn, så jeg gir ikke blaffen i han. Ts Anonymkode: bb32f...bbc
AnonymBruker Skrevet 2. mars #26 Skrevet 2. mars Uff…. Jeg føler virkelig med deg. Jeg har 3 katter, og forguder dem alle 3 ❤️ likevel ville jeg nok faktisk omplassert eller avlivet. Han har det jo åpenbart ikke bra, og det å ha dyr skal være en hyggelig og god opplevelse. Nå høres det jo mer ut som om han gir deg enorme bekymringer, søvnløse netter og ødelagt hus… Er det virkelig verdt det? Og spesielt med tanke på at det høres ut som om han selv ikke har et godt liv… Det er ikke en enkel utvei, men det er ikke dermed feil utvei… Døde dyr lider i alle fall ikke, og å ha dyr innebærer dessverre også tøffe avgjørelser 😕 Anonymkode: 81c7f...305 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå