Bønna Skrevet 26. april 2006 #61 Skrevet 26. april 2006 Det der er det største sprøyte jeg har lest her inne... ← Det var jo et fantastisk flott argument.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #62 Skrevet 27. april 2006 Det var jo et fantastisk flott argument. ← Jeg argumenterte ikke. Jeg bare sa rett ut at det var noe tull.
pi_ Skrevet 27. april 2006 #63 Skrevet 27. april 2006 Bønna, av og til er det bare på tide og bite i gresset og innrømme; du tar feil. Og hvis dette er viktig for deg, ring natur og ungdom, ring wwf, eller noen som har peiling, spør dem, så får du se. Jeg synes faktisk man ikke skal motbevise den tesen som har minst medhold, man burde bevise den som har minst medhold, og det er deg, you know? Det er deg mot alle. Show us the money, and not your everyday crap
Donnie Darko Skrevet 6. mai 2006 #64 Skrevet 6. mai 2006 Hadde jeg vært gud ville jeg skapt en betydlig større pengesum på kontoen min.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #65 Skrevet 6. mai 2006 Hadde jeg vært gud ville jeg skapt en betydlig større pengesum på kontoen min. ← Hadde jeg vert Gud. Ville jeg gjort sånn at Donnie Darko aldri fikk penger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå