Gjest gotthard Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 la os si du kunne forandre en ting med hverden/menneskeheten/dyrehverden osv, hva ville du forandret? personlig klarer jeg ikke bestemme meg for og beholde melketenna til du er rundt 15 (de er da i minne tanker lit sterkere og de nye holder da livet ut) eller at det kunn regner mandager om sommeren (hver mandags natt bøtter det ned).
Gjest 2324 Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Jeg ville gjort slik at vi hadde mer toleranse ovenfor hverandre.
Gjest King James II Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 (endret) Jeg hadde knust min største fiende fulstendig og uten noen nåde. Endret 13. april 2006 av Trajan Cicero
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Kunne godt ha fjernet alle veps. Sikker på at humlene gjør samme jobben like godt, og ikke er de så plagsomme.
punktom Skrevet 8. april 2006 #5 Skrevet 8. april 2006 Jeg hadde utryddet halvparten av oss før vi utrydder oss selv. Det er jo bare gud og oss selv som er våre naturlige fiender, så bedre at jeg da gjør det, enn at det blir enda mer utrivelig her nede ved at vi gjør det selv.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #6 Skrevet 8. april 2006 Kunne røyke hasj så mye jeg ville, uten bieffekter og å bli avhengig.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #7 Skrevet 8. april 2006 Synes jeg har ansvar nok som jeg har jeg. Jeg er takknemlig for at jeg slipper å bære ansvar for resten av verden også.
KingPin Skrevet 8. april 2006 #8 Skrevet 8. april 2006 Eg hadde latt lynet slå ned i alle som påstod at dei hadde fått ein beskjed frå meg om å gjere noko.. Ergo, alle som fekk eit "kall", fekk føle eit guddommelig lynnedslag sekundar etter at dei tenkte tanken på å fortelle nokon om det.
Quirky Skrevet 8. april 2006 #9 Skrevet 8. april 2006 Jeg er enig med Oscar Wilde: "I think God, in creating man, somewhat overestimated his ability". Så om jeg var gud ville jeg nok revurdert hele menneskerasen.. Eventuelt ville jeg sørget for at godteri og annet søtt og godt ble sunt og kålrot usunt og fetende.
Gjest gjest 0 Skrevet 9. april 2006 #10 Skrevet 9. april 2006 Jeg tror jeg ville utryddet mygg og kreft
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #11 Skrevet 9. april 2006 Typisk usunn mat og drikke skulle blitt sunnt!!! Ja, til Cola, Pizza , sjokolade, kebab, kjøtt, øl og goteri!!
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #12 Skrevet 9. april 2006 Typisk usunn mat og drikke skulle blitt sunnt!!! Ja, til Cola, Pizza , sjokolade, kebab, kjøtt, øl og goteri!! ← En god tanke, men et umulig prosjekt ettersom vi bare vil ha det vi ikke kan få. Vi ville ligget på alle fire og tygget kålen rett av roten dersom den var usunn.
Gjest gjest 0 Skrevet 9. april 2006 #13 Skrevet 9. april 2006 En god tanke, men et umulig prosjekt ettersom vi bare vil ha det vi ikke kan få. Vi ville ligget på alle fire og tygget kålen rett av roten dersom den var usunn. ←
Gjest Tita K Skrevet 10. april 2006 #14 Skrevet 10. april 2006 Jeg ville laget et instinkt hos menneskene som bidro til at alle ville få lyst til å glede alle de møtte. Jeg regner med at det ville gitt ganske dramatiske ringvirkninger.
Gjest GreenSky Skrevet 11. april 2006 #15 Skrevet 11. april 2006 Det som vi skrev i minnedagbøkene da vi var små, seff: Fred på jord.
pi_ Skrevet 13. april 2006 #16 Skrevet 13. april 2006 Hadde jeg blitt Gud, hadde jeg utslettet meg selv.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #17 Skrevet 13. april 2006 Sørget for at alle med lang utdanning og krevende jobber fikk mye mer i lønn!
Gjest Hilde K S Skrevet 13. april 2006 #18 Skrevet 13. april 2006 Sørget for at alle med lang utdanning og krevende jobber fikk mye mer i lønn! ← Men det får vi jo i vårens lønnsoppgjør?
Gjest Hilde K S Skrevet 13. april 2006 #19 Skrevet 13. april 2006 Ellers ville jeg at det skulle ha regnet på onsdagene på sommeren. Da har jeg møtedag og sitter inne stort sett hele dagen.
Bønna Skrevet 13. april 2006 #20 Skrevet 13. april 2006 Jeg har ofte fantasert om å reise tilbake i tid, og gitt Hitler et lite tips om Normandie. Det kunne vært interessant å se hva som hadde skjedd dersom Sovjetunionen hadde okkupert hele Tyskland. Hadde det vært noen mur som kunne falt da? Det har lenge vært en sannhet at den som kontrollerer Tyskland kontrollerer Europa. Iallfall Winston Churchill var av denne oppfattning, da han ga ordre om Operation Market Garden. Dere vet, den vanvittige og feilslåtte operasjonen som kostet 10 000 britiske soldater livet, og som ene og alene hadde til hensikt å erobre Berlin før den Røde Hær nådde fram. På den annen side har jeg fantasert mye om å gi Hitler et par tips om krigføringen mot Sovjetunionen. Man kan si mye om den mannen. Men Adolf Hitlers skjebne var Europas og verdens skjebne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå