AnonymBruker Skrevet 27. februar #1 Skrevet 27. februar Hei! Dere som fødte til rundt termin (noen dager før, på, noen dager etter), når ble barn nr.2 født?? Jeg tenker da på dere som fødte spontant, altså ikke igangsettelse. Jeg fødte på termindato med førstemann sist, og er fryktelig spent på når fødsel vil skje med nr.2 som er like rundt hjørnet🫣 Anonymkode: 2e3f3...06a
AnonymBruker Skrevet 27. februar #2 Skrevet 27. februar På termindagen med #1, 2 timer før termindagen med #2 her. Anonymkode: c0858...fc3
AnonymBruker Skrevet 27. februar #3 Skrevet 27. februar 2 dager før termindato med førstefødte. 1 dag før termin med nummer to. Begge hadde termin samme dato😄 Anonymkode: 532bd...6dd
Lorieen Skrevet 27. februar #4 Skrevet 27. februar Nummer én på termindato, nummer to fjorten dager før (38+2).
AnonymBruker Skrevet 27. februar #5 Skrevet 27. februar 11 dager før med nr 1. spent på nr. 2. er snakk om igangsettelse tidlig pga. næringen kan bli dårlig mot slutten da navlestrengen er festet veldig langt ut på siden. skal på kontroll i uke 36, for å sjekke leie og vekt. Uke 25 nå. Anonymkode: 375a5...8e4
AnonymBruker Skrevet 27. februar #6 Skrevet 27. februar Dagen etter termin med første, seks dager etter termin med andre. Spent på nummer tre 😅 Anonymkode: 34b6d...c08
AnonymBruker Skrevet 27. februar #7 Skrevet 27. februar To dager over med første To dager før med andre En måned før med tredje Anonymkode: c9a28...2ae
AnonymBruker Skrevet 27. februar #8 Skrevet 27. februar På termindato med nr 1, 2 uker før med nr 2, 3 uker før med nr 3. Anonymkode: 72dd3...9df
AnonymBruker Skrevet 27. februar #9 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): På termindagen med #1, 2 timer før termindagen med #2 her. Anonymkode: c0858...fc3 ...og 12 uker før termin med #3, siden det var flere andre som tok med #3 også. Anonymkode: c0858...fc3
AnonymBruker Skrevet 27. februar #10 Skrevet 27. februar På termin med første, fem dager over med nummer 2. Anonymkode: 42b10...262
AnonymBruker Skrevet 27. februar #11 Skrevet 27. februar Førstemann kom 4 dager før termindato, andremann kom 5 dager før, så ganske likt 😊 hadde null følelse av å skulle føde før det plutselig var i gang 😅 Anonymkode: 5f2b6...aab
AnonymBruker Skrevet 27. februar #12 Skrevet 27. februar 3 dager før termin med nr 1, 1 uke før med nr 2(men tror egentlig termindato var satt litt seint, termin anslått ved 12 uker og mens-termin stemte med hverandre, mens det som ble offisiell termin var noen dager seinere) Anonymkode: 628dc...a48
AnonymBruker Skrevet 27. februar #13 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hei! Dere som fødte til rundt termin (noen dager før, på, noen dager etter), når ble barn nr.2 født?? Jeg tenker da på dere som fødte spontant, altså ikke igangsettelse. Jeg fødte på termindato med førstemann sist, og er fryktelig spent på når fødsel vil skje med nr.2 som er like rundt hjørnet🫣 Anonymkode: 2e3f3...06a Fødte spontant til termin med første, satt i gang på andre, prematur på siste. Ulike årsaker på de to siste som ikke oppsto med første. Anonymkode: bd534...9a1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #14 Skrevet 27. februar 1 dag før termin på førstemann. 4 dager over termin med andremann. 6 uker før termin med tredjemann. Anonymkode: 36302...bf5 1
Tjoheiii Skrevet 27. februar #15 Skrevet 27. februar #1 - 3 dager på overtid #2 - 1 dag på overtid #3 - Ble igangssatt 11 dager på overtid🫣 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #16 Skrevet 27. februar Ts her, takk for mange svar! Blir spennende å se hva som skjer her🫣 4 uker igjen til termin, tiden flyr…. I svangerskap nr.1 var jeg ganske «lat» av meg de siste ukene, altså jeg gjorde minst mulig grunnet bekken smerter og jeg hvilte meg og sov når jeg kunne. Den muligheten har jeg ikke nå mtp jeg har en 2 åring å styre med, og aktivitetsnivået mitt har vert høyt gjennom hele graviditeten😅 La på meg 25 kg i første graviditet, kontra kun 5 små kg hittil i andre graviditet. Er det noen her som har en formening om jeg kan føde før termin pga høyt aktivitetsnivå eller er det helt tilfeldig tror dere?🫣 Anonymkode: 2e3f3...06a
AnonymBruker Skrevet 27. februar #17 Skrevet 27. februar Nr 1 kom 4 dager etter termin. nr 2 kom 10 dager etter termin… det var lange dager, siden jeg var sikker på å føde noen dager før termin med andremann. Følte «alle» andre gjorde det. 😂 Anonymkode: f78d1...9bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå