AnonymBruker Skrevet 28. februar #41 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men savner virkelig den hyrdestunden. Anonymkode: 7989d...dd6 Er du sikker på at du mener "hyrdestund"?? Anonymkode: b846e...4f3 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #42 Skrevet 28. februar Drikker helst alene. Jeg bestemmer musikken, trenger ikke overdøve fremmede folk, ser på det jeg vil, får lese i fred, nyter mitt eget selskap. Anonymkode: 699f8...c5c 1
DesmondMiles Skrevet 1. mars #44 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tidligere kunne jeg kose meg alene med sprit både fredag og lørdag,skikkelig digg å høre på musikk eller rydde. Kunne også glo på tv. Bare nyte og smile fra øre til øre. Men nå rører jeg ingen ting grunnet jobben,må ha PEth på max 0.03,ligger på null. Har visst litt ansvar😁 Men savner virkelig den hyrdestunden. Anonymkode: 7989d...dd6 Hva slags jobb krever total avhold?
AnonymBruker Skrevet 1. mars #45 Skrevet 1. mars Du har skapt deg et problem....stopp! Før det er for sent. Hilsen en som var slik.... Anonymkode: 9d780...359 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #46 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har skapt deg et problem....stopp! Før det er for sent. Hilsen en som var slik.... Anonymkode: 9d780...359 Alle er ikke som deg. Mange kan gjøre det uten at det er et problem eller utvikler seg til noe mer. Anonymkode: 055f3...fb3
AnonymBruker Skrevet 1. mars #47 Skrevet 1. mars Nå sier TS selv at de drikker når de føler seg ensomme da... Der er der problemet ligger. Å drikke en gang i blant er 0 problem, å drikke fordi du føler deg ensom er potensielt et problem. Anonymkode: 233e6...39b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå