Gå til innhold

Høres denne planen grei ut ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En god plan er den du kan holde deg til resten av livet. Dette høres ikke ut som noe som fungerer i lengden. Du kan ikke leve på knekkebrød. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
SjokoladeRute skrev (3 minutter siden):

En god plan er den du kan holde deg til resten av livet. Dette høres ikke ut som noe som fungerer i lengden. Du kan ikke leve på knekkebrød. 

Er jo mange som spiser brød /knekkebrød hver dag også vanlig middag .

Anonymkode: fff3c...bd6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jo mange som spiser brød /knekkebrød hver dag også vanlig middag .

Anonymkode: fff3c...bd6

Ja, men det blir litt lite variasjon i kostholdet om to av dagens tre måltider består av det. Da kan man f.eks. heller spise det til frokost og så ha noe annet til lunsj. Havregrøt med bær kan være et alternativ.

AnonymBruker
Skrevet
Tvist skrev (3 timer siden):

Hva gjør du med eggeplommene?

Jeg kjøper eggehviter på flaske. Men jeg spise også eggeplommer. Viktig med riktig fett for kvinner i perionopausen.

Anonymkode: 04452...fe6

Skrevet

Vi trener mye i vår husholdning, så hos oss er ikke fokus på vektnedgang, men riktig ernæring.

Jeg putter ofte egg oppi wokretter (typ pad thai og stekte nudler eller stekt ris) eller rører inn i feks hvit saus når jeg skal gratinere ting. Metter lengre enn om det kun er fokus på magert kjøtt, uten olje og bare grønnsaker. 

Bruk rene råvarer, og drøy ut feks bolognaise med linser eller oppkuttede grønnsaker. Lager alltid minst to typer grønnsaker til feks kyllingfilet eller biff. Lettere å spise mye grønnsaker om det både er feks en mos og en med tyggemotstand. 

Jeg spiser lett lunsj (liten porsjon av middagsrest/en wrap) stor middagsporsjon og to skiver brød til kvelds. Drikker ikke kalorier på hverdager, med unntak av at jeg unner meg en latte på vei til jobb som frokost. Det handler om total mengde over tid, man må ikke spise mange måltider. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Tvist skrev (9 timer siden):

Hva gjør du med eggeplommene?

Du kan kjøpe kun eggehviter, på flaske/kartong, i de fleste matbutikker. :)

Anonymkode: b45f0...daa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...