Helene Skrevet 27. februar #1 Skrevet 27. februar Jeg begynner. Møtte en hyggelig mann på nett. Etter noen samtaler skulle vi møtes. Jeg hadde migrene den dagen. Han gav meg rom. Medisinen fikk fungere. Etterpå tok han meg med på konsert. Åge Aleksandersen. På torget i Trondheim. Masse folk. Elsket det. Det ble ikke oss, men dette er min beste første date ever.
AnonymBruker Skrevet 27. februar #2 Skrevet 27. februar Moden fyr, ferdig med barn og useriøse forhold. Møttes på Bar Bocca og ble hengende i baren mens vi intervjuet hverandre og ble kjent på et dypt og åpent plan hvor alt skulle opp og frem i lyset. Ble kjapt enige om at det ikke var så viktig å beholde klærne på før en senere date, og hadde den mest tilfredsstillende, utfordrende og møkkete sexen vi begge noen gang hadde turt ellers. Med total ærlighet og at vi utfordret hverandre til å dele våre dypeste og villeste fantasier endte med at vi våget å låne opp og være sårbare og nakne i sinn og ønsker Anonymkode: 7c6f9...fb0
Kaneel Skrevet 28. februar #3 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Moden fyr, ferdig med barn og useriøse forhold. Møttes på Bar Bocca og ble hengende i baren mens vi intervjuet hverandre og ble kjent på et dypt og åpent plan hvor alt skulle opp og frem i lyset. Ble kjapt enige om at det ikke var så viktig å beholde klærne på før en senere date, og hadde den mest tilfredsstillende, utfordrende og møkkete sexen vi begge noen gang hadde turt ellers. Med total ærlighet og at vi utfordret hverandre til å dele våre dypeste og villeste fantasier endte med at vi våget å låne opp og være sårbare og nakne i sinn og ønsker Anonymkode: 7c6f9...fb0 Ble det forhold da eller svant det hen?
AnonymBruker Skrevet 28. februar #4 Skrevet 28. februar migrene og åge aleksandersen høres ut som en marerittdate spør du meg, men godt det er noe for enhver. Anonymkode: f3da1...0b5 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #5 Skrevet 28. februar Møttes på Cafe for kaffe på formiddagen. Pratet som om vi hadde kjent hverandre i et tidligere liv. Endte opp med å være sammen hele døgnet. Har nå kjøpt hus sammen og gifter oss til sommeren, 2 1/2 etter den første kaffedaten ☺️🥰 Anonymkode: f133b...3fc 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6 Skrevet 28. februar Vi prata på nett i 3 dager, så møttes vi på en cafe, kjøpte alkoholfri drikke og prata i noen timer og fant virkelig tonen live også. Så handla han noe mat, og vi dro hjem til meg. I gangen tok romantikken overhånd, og det ble en magisk opplevelse vi fortsatt snakker om. Etterpå lagde han middag til oss mens han holdt meg rundt livet. Daten vartet mange timer. Og vi avtalte en ny date neste dag. Helt perfekt. Vi har vært ilag i 6 år nå. Anonymkode: 20b27...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #7 Skrevet 28. februar Gikk en lang tur i skogen med bikkja. Det ble starten på et til nå 26 år langt forhold. Anonymkode: ddd64...781 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #8 Skrevet 28. februar Vi møttes å gikk en kort tur til stranda, hvor vi drakk kaffe å spiste kjeks. Det var sol å fint men relativt kaldt siden det var i starten av mars. Veldig koselig å starten på et fint forhold som desverre tok slutt pga hans jobb/økonomiske status. Anonymkode: 6c310...4ca
AnonymBruker Skrevet 28. februar #9 Skrevet 28. februar Traff mannen min på et diskotek for nesten 40 år siden, full fyr med en eneste gang. Sex første kveld, kjærester dag 2. Gift ett år senere, nå tre barn, fire barnebarn. Fremdeles den store kjærligheten. Anonymkode: 62c28...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #10 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi møttes å gikk en kort tur til stranda, hvor vi drakk kaffe å spiste kjeks. Det var sol å fint men relativt kaldt siden det var i starten av mars. Veldig koselig å starten på et fint forhold som desverre tok slutt pga hans jobb/økonomiske status. Anonymkode: 6c310...4ca OG! Anonymkode: 62c28...dd8
AnonymBruker Skrevet 28. februar #11 Skrevet 28. februar Vi gikk tur, da det er en felles interesse vi har. Så deilig å gå tur og bli kjent på den måten, jeg syns iallfall det er enklere å prate om alt og ingenting på en naturlig og fin måte mens vi går tur. Ble flere dater etter det, og nå bor vi sammen. Anonymkode: dc459...924
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå