Gjest lilletrille91 Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 (endret) Hei.. jeg er en jente på 15 som er utrolig redd for "understellet" mitt :S jeg har aldri sagt dette til noen for det er jo ikke et vanlig samtaleemne, men i flere år nå har den ene ytre kjønnsleppen min vært "lam" blå\grå\grønn\rød og med masse mini'små utsikkende "dotter" som blir lys beige hvis jeg strekker ut huden som kan minne om "ufarlige" kviser\porer.. Det jeg mener med lam er vel egentlig det at den kan dras kanskje 5cm ut uten at jeg merker noe i det hele tatt. jeg har med tiden kommet fram til at det ikke er vanlig å ha kjønnslepper som "henger" ut, og i tilleg at den ene er blå\grå\grønn\rød? er dette farlig, kan d være en farlig sykdom eller liknende..? bør jeg kontakte lege? er det noen der ute som har opplevd ca det samme som med meg? Jeg blir utrolig takknemelig for all respons.. er utrolig redd\forvirret :S Klem fra lille meg (foretrekker å være anonym) E-postadresse er slettet. Se Kvinneguidens regler her. Trille (mod) Endret 7. april 2006 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Stryk grønnfargen så er jeg helt lik deg nedentil.
Gjest LilleTrille91 Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 Stryk grønnfargen så er jeg helt lik deg nedentil. ← Ååå det var veldig utrolig godt å høre at det i hvertfall finnes en der ute som er lik som meg TusenTakk for svar <3<3
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Vel, dersom det ikke er vanlig med hengende kjønnslepper, så er jeg meget unormal.... Nei, seriøst.. Det er helt vanlig å ha kjønnslepper som henger. Ang farga, så høres det vel nokså normalt ut. Det går mange blodårer i området, så det kan rett og slett være dem du ser(at de ligger litt nært hudoverflata slik at du ser blåfarga gjennom. På samme måten som på innsiden av håndleddet altså)
LilleTrille91 Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 (endret) :D klem <3<3 Endret 21. januar 2007 av LilleTrille91
prinsessa Skrevet 8. april 2006 #6 Skrevet 8. april 2006 Bare som et tips så kan man faktisk operer bort noe av kjønnsleppene hvis det er veldig sjenerende. Du trenger først en time hos gynekolog som vil vurdere om det er nødvendig. Det er ikke sånn som med pupper at man operer alle som har litt store kjønnslepper, heldigvis. Det koster ca. 8000,- og man får gjort det på Volvat.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #7 Skrevet 8. april 2006 Bare som et tips så kan man faktisk operer bort noe av kjønnsleppene hvis det er veldig sjenerende. Du trenger først en time hos gynekolog som vil vurdere om det er nødvendig. Det er ikke sånn som med pupper at man operer alle som har litt store kjønnslepper, heldigvis. Det koster ca. 8000,- og man får gjort det på Volvat. ← ja.. gi råd til en usikker 15 åring om å begynne å kutte vekk kroppsdeler.. jæv*a lurt Når jeg var 15 hadde jeg akkurat de samme usikkerhetene om underlivet mitt som deg, men etter en stund forstod jeg at jeg var helt normal. Du har ingenting å bekymre deg for.
prinsessa Skrevet 9. april 2006 #8 Skrevet 9. april 2006 Var absolutt ikke slik jeg mente det. Når man tar labia-plastikk er det faktisk ikke sånn at man skjærer bort for det skal bli pent. Det er faktisk jenter som har så store at det blir et problem. Jeg mener selvfølgelig ikke at man skal gjøre noe sånt i alder av 15 heller, ville bare opplyse om at om man har store problemer med det når man blir litt eldre så er faktisk mulig å gjøre noe med det. Skrev nok litt klønete, er faktisk veldig i mot plastikk-kirugri der det ikke er virkelig nødvendig. Syns det er kjempetrist med 18 års gamle jenter som legger inn silikon for å str. D-cup istedenfor B-cup.
Gjest Binna Skrevet 10. april 2006 #10 Skrevet 10. april 2006 (endret) Var absolutt ikke slik jeg mente det. Når man tar labia-plastikk er det faktisk ikke sånn at man skjærer bort for det skal bli pent. Det er faktisk jenter som har så store at det blir et problem. Jeg mener selvfølgelig ikke at man skal gjøre noe sånt i alder av 15 heller, ville bare opplyse om at om man har store problemer med det når man blir litt eldre så er faktisk mulig å gjøre noe med det. Skrev nok litt klønete, er faktisk veldig i mot plastikk-kirugri der det ikke er virkelig nødvendig. Syns det er kjempetrist med 18 års gamle jenter som legger inn silikon for å str. D-cup istedenfor B-cup. ← Skjønner at du vil tipse om sånt, men synes kanskje ikke denne tråden var den rette å gjøre det i. Da jeg var femten var jeg også livredd for hva alle de små "klumpene" var og form og farge og alt som var. Det viste seg at jeg var helt "normal". Kvinner er veldig forskjellig nedentil, men det meste er normalt. Det du forklarer høres helt normalt ut. Det er også vanlig å ha indre kjønnslepper som henger nedenfor de ytre, og de kommer i alle str og variasjoner ... Operasjon, som prinsessa nevner, trenger man ikke tenke på hvis man ikke er svært plaget med f.eks gnagsår pga hengende kjønnslepper. Det trenger du ikke bekymre deg over så lenge du ikke har vondt Endret 10. april 2006 av Binna
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. april 2006 #11 Skrevet 10. april 2006 Du ser akkurat ut som meg også :-) Ingenting å bekymre seg for :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå