makkapakka Skrevet 22. mars #61 Skrevet 22. mars Hanne67 skrev (45 minutter siden): De har nok en plan og mye hjelp av de lokale håndverkerne. Det er ikke alt vi ser. Litt blanding av å nyte den italienske landsbygda, vise oss rundt og hjelpe til litt med oppussingen. Sånn rent oppussingsmessing så er nok andre program bedre, men dette fokuserer også på Italia og livet der. ja plan, eller drøm..... de viser kanskje hvordan man skal gå frem å komme til et annet land uten å kunne språket, men likevel få hjelp på veien med oppussing av bolig, men dette er nok mye lettere med TVn på slep, der de lokale leverandørene vil markedsføre seg 3
Trueout Skrevet 1. april #62 Skrevet 1. april Syns de første 2-3 episodene var veldig underholdene, men de siste episodene syns jeg derimot bare det har vært tull og fjas uten særlig innhold🙈 4
Kålrota Skrevet 5. april #64 Skrevet 5. april Vi sluttet å se etter episode to. Det blir for lite innhold, rett og slett. Burde nok ikke solgt det inn som et oppussingsprogram. 4
Kalkula Skrevet 6. april #65 Skrevet 6. april Bare tull hele greia 😅 Solveig er skikkelig trå kjerring.
enkefru Skrevet 6. april #66 Skrevet 6. april Hadde ikke tenkt å se, konseptet virket påtatt på meg, men har sett noen episoder, men det blir påtatt, og fjollete, og ikke minst for slitsomt å se på… hoppet av igjen 4
Hanne67 Skrevet 6. april #67 Skrevet 6. april Om folk tror det er et rent oppussingsprogram så blir man skuffet. Jeg liker humoren i det, og synes det er bra av den grunn. Liker godt både Solveig og John. De får masse hjelp av lokale håndverkere, som gjør det meste, men det er helt greit for ellers hadde de ikke blitt ferdige. Jeg ser på det som et feelgood-program. 2 1
Rumle Skrevet 7. april #68 Skrevet 7. april (endret) Jeg liker dette veldig godt, blir i godt humør av å se det, gleder meg til neste episode! Endret 7. april av Rumle 3
makkapakka Skrevet 15. april #69 Skrevet 15. april Dette ble en ferie i Italia.... der de har markedsført en lite plass i Toscana, og alle de lokale leverandørene i området, intet annet, noe fjas noe samlivsprat og litt fixing i en leilighet..skuffet... 3
Linazer Skrevet 16. april #70 Skrevet 16. april makkapakka skrev (11 timer siden): Dette ble en ferie i Italia.... der de har markedsført en lite plass i Toscana, og alle de lokale leverandørene i området, intet annet, noe fjas noe samlivsprat og litt fixing i en leilighet..skuffet... Jeg er helt enig. Jeg får overhodet ikke noe inntrykk av restaureringen de har gjort så langt. Det er stort sett tette utsnitt som viser små deler av rommene og altfor liten tid som vies til oppussing og møblering. Det er stort sett bare fjas mellom programlederne. 5 1
NedOpp Skrevet 16. april #71 Skrevet 16. april Det starta så bra, og så bare…reiseprogram i stedet for oppussing. Mistenker at det kanskje viste seg å være mye mer de ikke kunne gjøre selv enn det de trodde, og at det er lite de har kunnet gjøre i selve huset mens Marino har holdt på. Så har de måttet fylle innspillingen med andre ting. Får håpe de tar igjen med innhold på oppussing når Marino er ferdig i neste episode. 4
Me for life Skrevet 16. april #72 Skrevet 16. april Jeg har aldri sett på dette som et oppusnings program. Det er jo to komikere som kjøper noe de skal fikse og forventingene legges da deretter. For meg er dette et program hvor man skal få følge de gjennom prosjektet og alt de havner opp i av problemer og utfordringer. Har null forventinger til bra resultat, inspirasjon eller tips jeg ikke viste om fra før. Jeg forventer kaos. La Dolce Vita betyr jo Det Søte Liv, og det er jo det vi har fått se. Solveig og John sitt søte liv i Firenze mens de forsøker å få orden på en leilighet de har kjøpt over all evne av hva de kan klare. 4 1
Kålrota Skrevet 16. april #73 Skrevet 16. april Det ble markedsført som et oppussingsprogram. Det slo litt sprekker da det viste seg at de ikke beholdt stedet, men likevel. Tror produksjonen satset for mye på kjemien og Solveigs elskelige vesen. Da har jeg mer trua på programmet som kommer snart, med Tuva og Ronny som faktisk leter etter et sted å drive B&B i Hellas. 5
enkefru Skrevet 16. april #74 Skrevet 16. april Kålrota skrev (8 timer siden): Det ble markedsført som et oppussingsprogram. Det slo litt sprekker da det viste seg at de ikke beholdt stedet, men likevel. Tror produksjonen satset for mye på kjemien og Solveigs elskelige vesen. Da har jeg mer trua på programmet som kommer snart, med Tuva og Ronny som faktisk leter etter et sted å drive B&B i Hellas. Åja! Anmeldelse i Nettavisen i dag av dette programmet… gleder meg! 🥰 https://www.nettavisen.no/kjendis/anmeldelse-av-tuva-ronny-eit-lite-hotell-i-hellas-en-hjertevarm-triumf/r/5-95-2986707 2 1
Solstråle1 Skrevet 19. april #75 Skrevet 19. april Jeg elsket de fleste episodene, men så ble det for mye vas uten substans. Det skal mer til å drive et program enn to sjarmerende mennesker. Men jeg har lyst å reise til Italia da! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå