lin Skrevet 28. februar #21 Skrevet 28. februar Ja, jeg tror også første episode var på onsdag. Kanskje en dag i uka da 🤷♀️
Hirondelle Skrevet 1. mars #22 Skrevet 1. mars refill skrev (9 timer siden): Står faktisk ikke hvilken dato forrige episode ble sluppet en gang 🤦♀️ men jeg tror det var onsdag. Ja, det er så dårlig! Dette er et skikkelig irritasjonsmoment hjemme. Det kan jo ikke være vanskelig å få lagt inn den infoen?!
Hanne67 Skrevet 1. mars #23 Skrevet 1. mars Det er på onsdager på TVNorge, kl 20.30 - 21.30. Utrolig mange repriser da! Episode 1 har hatt følgende repriser: - Torsdag kl 13.45 - Torsdag kl 21.30 (TV Fem) - Torsdag kl 21.50 - Fredag kl 12.05 - Lørdag 13.30 - Lørdag kl 20.30 - Søndag kl 11.45 Så vanskelig å ikke få det med seg! 😅 Anbefales forøvrig! 🤩
Hirondelle Skrevet 1. mars #24 Skrevet 1. mars Hanne67 skrev (20 minutter siden): Det er på onsdager på TVNorge, kl 20.30 - 21.30. Utrolig mange repriser da! Episode 1 har hatt følgende repriser: - Torsdag kl 13.45 - Torsdag kl 21.30 (TV Fem) - Torsdag kl 21.50 - Fredag kl 12.05 - Lørdag 13.30 - Lørdag kl 20.30 - Søndag kl 11.45 Så vanskelig å ikke få det med seg! 😅 Anbefales forøvrig! 🤩 Jeg har ikke sett tv lineært siden 19 bil og bue… det hender vi ser Maskorama direkte, men ellers forholder jeg meg til strømming. 2
Hanne67 Skrevet 1. mars #25 Skrevet 1. mars Hirondelle skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke sett tv lineært siden 19 bil og bue… det hender vi ser Maskorama direkte, men ellers forholder jeg meg til strømming. Vi har tv via wifi/fiber, så tar opp om nødvendig og ser når vi vil 😀
JennieB Skrevet 1. mars #26 Skrevet 1. mars refill skrev (På 27.2.2026 den 12.50): De er venner. Begge er gift med barn. Ble derfor litt overrasket over at de kjøpte et hus (leil) med bare to soverom om det faktisk er tanken å bruke det, men Solveig sine barn er vel sikkert godt forbi "familieferie" alder 🤷♀️ Hvor sier de at de skal bruke huset? prisen har sikkert med budsjett og tid de har på oppussing å gjøre.
Kålrota Skrevet 1. mars #27 Skrevet 1. mars JennieB skrev (3 minutter siden): Hvor sier de at de skal bruke huset? prisen har sikkert med budsjett og tid de har på oppussing å gjøre. De har ikke beholdt huset. Solveig sa det på Lørdagsrådet i forrige uke. 2
DeLorean Skrevet 5. mars #28 Skrevet 5. mars Artig program! Hvordan kan man la være å le av og høre John snakke italiensk? 🤣 Det er mye fakter og overdrivelser, men det er artig. Tutto beneeee! 1 1
Mollebolle Skrevet 5. mars #29 Skrevet 5. mars De kunne godt hatt med Ole Henry i alle episodene. For en herlig type 😅 9 1
Gjest Ninaen Skrevet 5. mars #30 Skrevet 5. mars Mollebolle skrev (2 timer siden): De kunne godt hatt med Ole Henry i alle episodene. For en herlig type 😅 Fantastisk fyr 😄
Bronto Skrevet 5. mars #31 Skrevet 5. mars Jeg trenger å se mer av Ole Henry på tv. Tvers igjennom bare god og artig. Liker at han overasker med å kunne diverse ting og ikk bare er artig. 6 1
Gjest Ninaen Skrevet 5. mars #32 Skrevet 5. mars Bronto skrev (1 time siden): Jeg trenger å se mer av Ole Henry på tv. Tvers igjennom bare god og artig. Liker at han overasker med å kunne diverse ting og ikk bare er artig. Sett sesongen av Kongen befaler der han er med? Hvis ikke: anbefales!
Mollebolle Skrevet 7. mars #34 Skrevet 7. mars Kalkula skrev (33 minutter siden): Solveig Kloppen, for ei grå kjedelig dame. Uenig 🤠 8
Blålilla Skrevet 7. mars #35 Skrevet 7. mars Kalkula skrev (2 timer siden): Solveig Kloppen, for ei grå kjedelig dame. Hæ? Hun er jo helt nydelig. 8
Irja Skrevet 11. mars #36 Skrevet 11. mars Noen som vet hvor kjolen til Solveig er fra? Prøvde lykken ned google, men fant ikke akkurat denne.
Gjest Hasse29 Skrevet 12. mars #37 Skrevet 12. mars Humleguri skrev (På 27.2.2026 den 17.27): Jeg lo godt jeg også. Ikke av at håndverkeren ikke kunne engelsk, men av Pompel og Pilt som prøvde å bruke google translate😅🤣 Samme her. Holdt på å tisse på meg av latter pga den oversettinga🤣🤣🤣🤣👌
Gjest Hasse29 Skrevet 12. mars #38 Skrevet 12. mars Kalkula skrev (På 7.3.2026 den 8.51): Solveig Kloppen, for ei grå kjedelig dame. Veldig uenig! Syns ikke hun finnes "grå" jeg.
slarvearve Skrevet 12. mars #39 Skrevet 12. mars Kalkula skrev (På 26.2.2026 den 17.17): Enda et kjøpt konsept... Er det dumt? De fleste gode ideer og oppfinnelser på alle områder er faktisk fra andre land. 4
Gjest Gliffy Skrevet 14. mars #40 Skrevet 14. mars Jeg syns det blir litt sånn oppkonstruerte problemer. At de bare har 6 uker.. hvis de hadde kjøpt et hus på ekte hadde de jo ikke hatt det kjempetravelt med sånt som å male soverommet og pergolaen liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå