AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Er det meningen at man skal bli mett av chiapudding? Tilsett 2 eller 3 skjeer chiafrø + væske og la det stå i så og så lang tid. Jeg blir ikke mett, for meg blir det som en liten dessert 😄 (tilsetter frukt til) Anonymkode: ef9f0...241 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Nja, kommer litt an på hva som er oppi. Hvis jeg bruker fet væske som helmelk + en fløteskvett eller kokosmelk så hjelper det. Det hjelper også å toppe med solsikkefrø og nøtter eller nøttesmør. Og kanskje litt kesam eller cottage cheese på siden. Chiapudding laget på vann toppet med bær ville jeg nok ikke blitt veldig mett på, nei. Anonymkode: 0c281...b34 1 1
Abra Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Jeg har 25gram chiafrø. 100gram melk, 70gram naturell yoghurt, og 30gram bringebær. Holder meg mett til lunsj da. 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Jeg spiser chiapudding i tillegg til annen mat. Hadde aldri i verden klart meg med kun den. Anonymkode: 7f09d...38a 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Som et mellommåltid eller frokost, ja, ikke middag… Anonymkode: 7f517...8f2 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Jeg lar chiafrøene ligge over natten i vaniljeyoghurt, så blander jeg med cottage cheese, bær og valnøtter før jeg spiser. Det blir jeg sånn passe mett av, men supplerer gjerne med en skive grovbrød hvis jeg vet jeg trenger litt ekstra å gå på ☺️ Anonymkode: 225d0...699 1
Tbag Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Kommer helt an på hva jeg har oppi. Spiser aldri kun ren chiapudding. Pleier å bruke kokosmelk og vann som gjør den ganske kremete og mektig også topper jeg med hjemmelaget granola med nøtter og havregryn, nøttesmør, banan og bær😄 1 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Nei, ikke med kun chiafrø, men jeg pleier å lage den som en kjøleskapsgrøt sammen med havregryn. I tillegg så har jeg oppi melk og kesam/yoghurt. Så topper jeg det med bær/frukt og litt nøtter. Da blir jeg ganske mett. Anonymkode: b6777...8d5 1
Kamelia83 Skrevet 31 minutter siden #9 Skrevet 31 minutter siden Nei jeg har havregryn oppi for å bli mett 👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå