Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fallt for en mann som sier han er separer på 2 året men de bor sammen til bygget han skal flytt i et ferdig.  Er dette løgn og en klassiker å si?

Anonymkode: 6c345...7cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager skrive feil.

Skrevet

Det er helt umulig for oss å svare på. Men har du mulighet til å sjekke ut eksen hans sine sosiale medier da? Der vil man kanskje få et inntrykk av om de fortsatt er sammen eller ikke?:)

AnonymBruker
Skrevet

For å bli separert så må man ha bodd fra hverandre i 1år. 

Anonymkode: 043b9...a57

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

men altså.. har du så dårlig kommunikasjon med mannen du har truffet at du må komme hit å spørre? Hvor lenge har du truffet denne fyren da? 1 gang eller over lengre tid? 

Anonymkode: 3dfba...aeb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke få seg egen leilighet når byggeprossessen tar to år?! Det gir ikke mening. Hadde det vært 6 måneder til overtakelse kunne jeg kjøpt historien. 

Tipper han har et uavklart forhold til eksen han bor med. Eller så stemmer de at de ikke et sammen lengre, men han eller hun ønsker å prøve på nytt. Uansett ikke et forhold du vil involvere deg i. Dette er ikke normalt og jeg tror det kommer til å bli fryktelig komplisert og vanskelig fondet, dersom du engasjerer deg denne mannen. 

Anonymkode: 5c7d6...480

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

men altså.. har du så dårlig kommunikasjon med mannen du har truffet at du må komme hit å spørre? Hvor lenge har du truffet denne fyren da? 1 gang eller over lengre tid? 

Anonymkode: 3dfba...aeb

Så unødvendig kommentar. Høres mer ut som ts har snakket med denne mannen om det, og at hun har problemer med å tro han. Du vet veldig lite om situasjonen ut i fra HI. Det er ikke nødvendigvis dårlig kommunikasjon, du kan jo selv prøve å snakke med en mann som manipulerer og lyver. De er svært god på det, men noe i deg tviler, men de klarer ikke gi et tydelig og troverdig svar. Folk må få lov til å spørre om det de selv ønsker på forumet. Om du syns det er teit så trenger du vel ikke svare, om du ikke kommer med noe konstruktivt. 

Anonymkode: 5c7d6...480

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fallt for en mann som sier han er separer på 2 året men de bor sammen til bygget han skal flytt i et ferdig.  Er dette løgn og en klassiker å si?

Den sjansen der hadde ikke jeg tatt 👆

Hadde aldri stolt på en mann før han var skilt, og selv da hadde det vært utfordrende.

Vil han ha deg så bør han ikke la deg tvile.

En god mann gjør ikke det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er dere kjærester? Spør om dere kan endre status på Facebook til i et forhold med deg. 

Det er ikke vits å separere seg, og fortsatt bo sammen. Og når han endelig flytter ut, må de jo være separert ett år til. 

Anonymkode: d7381...68e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor de sammen er de ikke separert. 

Virkningsperiode: Man må bo fra hverandre under separasjonstiden

Anonymkode: 477fc...ccd

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Han lyver. Han er ikke separert.

Anonymkode: 52ddd...175

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han lyver, han er ikke separert. Det krever  at ekteparet bor på hver sin registrerte adresse for å få innvilget separasjon.

Anonymkode: eeb71...5f3

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Be om å endre facebookstatus og å treffe eksen hans.

Anonymkode: c0007...6c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke separert. Det er ikke gyldig å ha samme adresse da. Men, han holder nok sikkert på «å gå ut av forholdet»  slik ALLE utro menn sier. Snakker av erfaring! 

Anonymkode: 9e17a...ec4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

1) Si dere kan begynne å treffes når han er skilt og har flyttet

eller

2) Dump ham

Anonymkode: 24d38...d95

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han lyver åpenbart til deg! Så lenge de bor sammen er de ikke separert.

En mann som lyver til deg nå, han er ikke noe å samle på, for han har ingen respekt for deg, han utnytter deg for egen oppmerksomhets skyld (og trolig for sex).

Beste er å avslutte med slike menn. Alternativt kan du jo kontakte hun som han kaller sin ekskone, og spørre henne om det stemmer at de er separert på andre året... Den dama fortjener å vite hvordan han holder på. Både du og hun fortjener bedre enn ham, Ts!

Anonymkode: 1e515...c36

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke giddet å innlede et forhold med noen som fremdeles bor med eksen. 

De kan si hva de vil, men så gode "venner" er ekser aldri. Det er alltid en som driver "vennskapet" som enten manipulasjon eller fremdeles et fysisk forhold.

Anonymkode: 877bd...7aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor skal du innlede et forhold med noen som ikke engang har tatt ut skilsmisse? Du forstår vel hvor dumt det er?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hallo ? Separasjon ligger i ordet: man er separert/delt og bor ikke med eksen. Om han ikke har fått ut fingen på 2 år og eksen godtar at de bor sammen, så ligger det nok en grunn bak. Men separert er de ivertfall ikke. Om han bor i kjelleren og hun i hoved-etasje i påvente av flytting, så er de fortsatt ikke separert. Kan være økonomiske motiv bak, men likevel. Han burde forlengst funnet seg et annet sted, slik at skilsmissen ikke drar ut. Vil du ha en slik treg og tafatt mann som ikke vet hva han vil og eller får fingen ut ? Hadde jeg vært eksdama, hadde jeg ikke godtatt det heller. Er det slutt, så er det slutt. Da må han finne en midlertidig plass å bo. Nå har han truffet deg og har i utgangspunktet ei ny dame å gå til. Men kanskje han ikke vil ? Han vil ha i pose og sekk. Ditch han

Anonymkode: b560b...945

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt matt av hvor mye enkelte godtar av dårlige forklaringer. Håper du skjønner selv at du er verdt mer enn det tullet der. Finn frem selvrespekten - før du finner den finner ikke andre den. Det er i min verden helt uaktuelt å være i et forhold med noen som bor sammen med eksen .. og i tillegg sier de er separert..??!! Man er jo ikke separert da .. og uansett om de så hadde vært skilt og han bodde sammen med henne hadde jeg sagt nei takk! Mest sannsynlig vet ikke denne damen om dette! Traff en voksen mann når jeg var singel som inviterte meg på date og sa han var i ferd med å flytte fra kona men måtte vente siden hun «gikk gjennom ting» 😂😂. Jeg takket for vinen, spurte om han trodde jeg var dum og reiste meg og gikk. På hennes sosiale medier fant jeg lykkelige bilder der hun blant annet gratulerte han med bryllupsdagen. Hadde jeg vært deg så hadde jeg sagt at han kan ringe deg når han har flyttet ut! Mest sannsynlig aldri! Beklager, men det er mange idioter der ute ❤️

Anonymkode: 18576...f0b

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...